Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vilka galningar! Oftast har de ju noll koll på djur även. Det blir nästan pinsamt att de troligen skulle ha sämre djurhållning om de hade djur pga total okunskap
Det roligaste i det hela är att gårdsbutiken har haft en rekordförsäljning senaste dagarna.
Folk stödhandlar. Ooch ägaren säger att telefonen ringer hela tiden med människor som peppar och vill ge stöd. :)

Aktivisterna misslyckades mao totalt.:D
 
Ja! Det regnar! :banana: och det har regnat ett bra tag nu. Meeer!

Min höft skriker att den inte vill vara med mer.. Fick brev från läkaren att röntgen såg bra ut och det är ju bra men nu då? Skickade ett meddelande att jag vill ha en tid att diskutera hur vi går vidare.
 
Konstaterar att jag fått randiga fötter efter att ha börjat ha sandaler på jobbet. Nu är hela jag randig av solbränna :p Ljus rand rakt över foten, olika ljusa partier högt upp på låren för att jag haft några olika par shorts som jag växlar mellan. Extra ljust efter bikini... Det ser inte klokt ut :p Får försöka sola näck någonstans i helgen, eller något sådant...

Just nu sitter jag och kollar på nätet om det skulle råka finnas sandaler som är bekväma men sitter lite annorlunda :angel: (Nä, jag orkar inte göra något vettigt i den här värmen)
 
Försöker läsa boken om gatuhunden Arthur men är alldeles för irriterad för att kunna koncentrera mig :meh::cautious:En viss 11 åring som idag tycks vara 5 snarare, som har tjurat, skrikit, och matvägrat hela dan för att hon blev sur på en skitsak i morse. Suck.
 
Är hemma i lägenheten, försöker vädra ut. Utanför fönstret passerar horder med båtar och folk som paddlar förbi i kajak. Vettefan vad jag ska hitta på imorgon, alla har semester och verkar ha flytt stan, jag ska jobba lite i helgen och sedan flyr jag stan nästa vecka igen..
 
Alltså ledsagar-grejen. Var ju några dygn nu i skärgården. Jag har ju noll koll men personen verkar gilla mig skarpt :confused: Kanske för att jag har just noll koll? :p :laugh:Hon vill inte bli "omhändertagen" och jag pratar väl med henne som folk gör mest :confused: Tycker inte att det är nån större grej att nån sitter i rullstol liksom.
Nu vill hon att jag ska jobba extra nån fler gång. Jobbar ju redan rätt mkt liksom.. men samtidigt, att få lön för att hänga lite, bada, paddla kanot och snacka skit är ju inte helt fel.
 
Dricker vin. Kommer INTE klättra upp på loftet inatt. Lär vara svinvarmt där.
Lyssnar på Yma Sumac, så sjukt galet bra! Peruansk sångerska av indianursprung, skolad operasångerska som mixade jazz, latinorytmer, opera, trad indiansk musik. Sträckte sig lätt över 5 oktaver. Sååå galet och sjukt kul mix!

 
Dricker vin. Kommer INTE klättra upp på loftet inatt. Lär vara svinvarmt där.
Lyssnar på Yma Sumac, så sjukt galet bra! Peruansk sångerska av indianursprung, skolad operasångerska som mixade jazz, latinorytmer, opera, trad indiansk musik. Sträckte sig lätt över 5 oktaver. Sååå galet och sjukt kul mix!

Haha, hann tänka att du inte skulle klättra upp på loftet pga. vin, så vuxet och säkerhetsmedvetet liksom! Men för att slippa värme låter också rimligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
7
· Visningar
784
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 297
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp