Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom inte ni överens om att han skulle inte bjudas på någon mat/fika mm hos er? Och att maken istället skulle besöka honom på i hans bostad.

Jo :cautious: Men han har så fruktansvärt svårt att säga nej.. Och kompisen är bra på att ge dåligt samvete tydligen.
Jag löser det genom att gömma mig i stallet! Det var länge sen det var så välsopat härute :D Välbehövligt.

Imorgon kommer en potentiell medryttare så bäst att ha städat bort åtminstone det värsta.
 
Morgonkaffe och cigg här. Redo att åka till jobbet om ca 20 min...
Igår beställde jag en undervattenskamera! Inte en actionkamera då jag inte gillar formatet de fotar i på land.
Vill ha min kamera till både och. Fota/filma under vatten vid snorkling, max 1-2 meter djupt.
Sist jag snorkla var i förra veckan och det var sjukt mycket fina fiskar och en och annan revhaj med!

Fujifilm xp130 om någon har erfarenhet? Ungefär vad jag hade råd med. Får hoppas på glasklart vatten och en stilla hand! Haha
 
Fyfan... Har sovit skit men måste ändå gå hemifrån om en timme för jag har träning. Och det är inte ens tre grader ute!! :arghh: tror lillen får ha overall. Tur att mötet jag tänkte åka till på jobbet är flyttat till fredag, hade inte pallat åka idag... sitter och häller i mig kaffe.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 350
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 525
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 152
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp