Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så trött. De blir inte bättre av att hjärnan vet att klockan egentligen är en timme mindre. Längtar till vintertiden.

Jag vill bara sova. Inga åtaganden på förmiddagarna i helgen så jag kan ta sovmorgon bägge dagarna. Längtar dit.
 
Morr.
Väntar på pengar från en kund. Skulle ha fått det när jag gjorde jobbet, i söndags, och de har inte dykt upp på kontot än.
 
Å nej. Tänkte inte på blommorna. Klarar sig pelargonier om det blir nollgradigt nu helt plötsligt?
Nej, de klarar inte det minsta frost.

@Magiana
Har nu täkt över blommorna med smutstvätten. Får ta in dem imorgon.
Täckning med smutstvätt funkar säkert bra.

Vi hade -4,4 i natt och det är fortfarande frost ute.

På morgonkvisten var jag och besiktigade bilen. Åbäket gled igenom men jag blev tillsagd att bromsa mer. Skivorna bak var rostiga :o. Men bromsverkan var som den skulle.
 
Jobbar. Och försöker fundera ut hur jag ska pussla ihop resten av dagen. Nämnde jag att jag avskyr möten som gör att jag inte hinner med mina ordinarie arbetsuppgifter men ändå måste utföra dem?
 
Jag har en tidig morgon i dag. Jag ska ivag pa ett tidigt lakarbesok och det ar snart dags att aka. Brrr ... det ar KALLT ute sa har tidigt, men nu ar solen pa vag sa det blir snart varmt igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 191
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 352
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
604

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp