Vad gör vi nu då? XCIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 121 288
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker lugna ner mig efter den helt galet spännande omhoppningen. Helt makalöst! Jag tror inte jag sett Fredrik rida förut heller men det var lite speciellt att se då han tidigare tävlade med Mondrix som jag sedan var medryttare på.

Funderar på om jag orkar gå och dra upp markisen i bonusdotterns rum, eller om den klarar sig i blåsvädret utan att gå sönder. Oklart om man kan dra upp den utan att väcka henne också.

Mine MINE mahahhahaha

20180922_101537.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 487
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
855
Senast: Guldaskig
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
608
Senast: tott
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Surkål
  • Skadade hästar och konvalescenter
Tillbaka