Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvingade mig ut. Gick just förbi ett dagis på promenad. Det kaoset och den ljudnivån. Mardröm! Barnen vrålade okontrollerat och fröknarna gick efter och skrek i ett försök att överrösta ungarna och såg mer slitna ut än efter en helkväll på krogen.
 
Ånej! ett tips till nästa gång är att ha i liiite mindre mjöl och, tja, grädda kortare tid :D
Äsch, den var ganska god ändå :D måste nu bara se till att grabbarna äter upp allt, jag vill inte bära hem den igen :cautious::angel: Tack för receptet :love:

Tillägg: För andra som vill prova - bli inte lurad av att mitten ser ut att flyta; kanel"såsen" tränger ned i den övriga degen och liksom skär av delar från det övriga så att det ser ut att flyta rejält. Lite knepigt, men gott.
 
Testar roliga mössor

EDA42425-2CE0-4D6D-B3B1-CFE9EEE5E78F.jpeg
 
Tvingade mig ut. Gick just förbi ett dagis på promenad. Det kaoset och den ljudnivån. Mardröm! Barnen vrålade okontrollerat och fröknarna gick efter och skrek i ett försök att överrösta ungarna och såg mer slitna ut än efter en helkväll på krogen.

Oh no. Ett av mina nästan närmaste grannhus planeras att göras om till förskola. Dööör. (Jag gillar i och för sig barn, men i begränsad mängd. :D)


KL
Jag sitter och sliter mitt hår över frågorna till medarbetarsamtalet jag ska ha med min chef i morgon. Det brukar alltid gå ganska smooth, men nu har något ljushuvud bestämt att göra om konceptet för medarbetarsamtal inom hela koncernen och jag fattar ärligt inte ens frågorna. Och ännu mindre vad jag både vill och förväntas svara på dem ... Hepp.
 
Heit utslagen efter jobbet
Kan ju inte vara meningen att man ska sova bort sina kvällar och helger
Men kan som det ser ut nu inte gå ner tid
 
Funderar på hur min granne kan få någonting gjort med tanke på att han alltid har folk över...
Sen håller jag på att fixa med cv och personligt brev för en extra-grej jag tänker anmäla mig till/söka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
763
· Visningar
39 645
Senast: Enya
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 571
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp