Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katten vräkte i sig mat, såklart :grin: Så nu får ha äta en annan mat i ett tag för att förhoppningsvis återkomma till den vanliga maten sen.

Samma här, det blev sent kvällsskift igår för vinden mojnade sent och att stå och balansera 7 meter upp på en byggställning med 3 kvadratmeter stora takplåtar ensam gör man inte när det blåser. Idag blir det likadant, blåser rätt friskt så jag ska läkta, fortsätta såga till gavelspetsvirke, rödfärga det och lägga plåt när det mojnat ikväll. Är man ensam om bygget måste man planera väl så jobbet blir färdigt utan att man jobbar ihjäl sig. Nämnde jag att jag har lite balansproblem också? Jättebra när man gör takjobb,,,,,verkligen lysande kombo. :meh:

Jag har inte tänkt tanken förrän nu. Jag får ta och beställa när mitt internet gått igång igen.
Det är SJUKT bra. Jag använder oftast apotea, de är alltid så snabba och ofta väldigt billiga. Enda nackdelen är ibland när jag velat ta ut på recept och produkten är slut, då får jag inte förslag på alternativ utan att kontakta dem. Då har jag gått till apotek hjärtats webshop istället och där har jag fått alternativ.

Fan, fan, fan! Bara för att jag mådde lite bättre idag så är det knas med Aramis. Han har tappat vänster bak lite i knappt en vecka och nu visade det sig att han inte kan stödja helt på det benet så han blev inte skodd bak. Bara att börja utreda och hoppas på det bästa :(

Fan, fan, fan! Bara för att jag mådde lite bättre idag så är det knas med Aramis. Han har tappat vänster bak lite i knappt en vecka och nu visade det sig att han inte kan stödja helt på det benet så han blev inte skodd bak. Bara att börja utreda och hoppas på det bästa :(
Hjärtesorg och nu ovisshet med hästen. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt med hästen. Hjärtesorgen den tar nog den tid den tar, tyvärr :heart:heart:heart

:( Håller tummar :heart

Polisen ringde för en stund sen och bekräftade att de fått in anmälan och ska inleda en förundersökning. Det här blir spännande.
Fick också veta att hon varit på en tjej till :mad:

:down: :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 446
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 139
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
862
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka