Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, det blev sent kvällsskift igår för vinden mojnade sent och att stå och balansera 7 meter upp på en byggställning med 3 kvadratmeter stora takplåtar ensam gör man inte när det blåser. Idag blir det likadant, blåser rätt friskt så jag ska läkta, fortsätta såga till gavelspetsvirke, rödfärga det och lägga plåt när det mojnat ikväll. Är man ensam om bygget måste man planera väl så jobbet blir färdigt utan att man jobbar ihjäl sig. Nämnde jag att jag har lite balansproblem också? Jättebra när man gör takjobb,,,,,verkligen lysande kombo.Vaken men seg![]()
Jag fick inte vad jag skulle ha på apoteket. Även deras internet låg nere, inklusive backupsystemet. Jag som hade tänkt vara smart och hinna det medan jag ändå har en lucka.Sitter i kön på apoteket. Det verkar ta tid det här.
Använder du inte nätapoteken? Oftast billigare på receptfritt, och du kan hämta ut på recept där också. Snabba med leveranserna.Jag fick inte vad jag skulle ha på apoteket. Även deras internet låg nere, inklusive backupsystemet. Jag som hade tänkt vara smart och hinna det medan jag ändå har en lucka.
Jag har inte tänkt tanken förrän nu. Jag får ta och beställa när mitt internet gått igång igen.Använder du inte nätapoteken? Oftast billigare på receptfritt, och du kan hämta ut på recept där också. Snabba med leveranserna.
Det är SJUKT bra. Jag använder oftast apotea, de är alltid så snabba och ofta väldigt billiga. Enda nackdelen är ibland när jag velat ta ut på recept och produkten är slut, då får jag inte förslag på alternativ utan att kontakta dem. Då har jag gått till apotek hjärtats webshop istället och där har jag fått alternativ.Jag har inte tänkt tanken förrän nu. Jag får ta och beställa när mitt internet gått igång igen.
Fan, fan, fan! Bara för att jag mådde lite bättre idag så är det knas med Aramis. Han har tappat vänster bak lite i knappt en vecka och nu visade det sig att han inte kan stödja helt på det benet så han blev inte skodd bak. Bara att börja utreda och hoppas på det bästa![]()
Hjärtesorg och nu ovisshet med hästen. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt med hästen. Hjärtesorgen den tar nog den tid den tar, tyvärrFan, fan, fan! Bara för att jag mådde lite bättre idag så är det knas med Aramis. Han har tappat vänster bak lite i knappt en vecka och nu visade det sig att han inte kan stödja helt på det benet så han blev inte skodd bak. Bara att börja utreda och hoppas på det bästa![]()
Fan, fan, fan! Bara för att jag mådde lite bättre idag så är det knas med Aramis. Han har tappat vänster bak lite i knappt en vecka och nu visade det sig att han inte kan stödja helt på det benet så han blev inte skodd bak. Bara att börja utreda och hoppas på det bästa![]()
Hjärtesorg och nu ovisshet med hästen. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt med hästen. Hjärtesorgen den tar nog den tid den tar, tyvärrheart
![]()
Håller tummar
![]()