Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte här.Var är JB?![]()
Var är JB?![]()
Inte här heller!Inte här.
Men är det inte en helt vanlig tandtrollsgrotta??Har en blåsa i käften. Tog ficklampan o kollade. Slutade med att jag kollade runt lite till ochefen upptäckte jag hade ytterligare ett hål i käften. Ett hål. På ytan bakom tandraden. Nära den där dinglande saken. På motratt sida är det en utbuckling.
(No, inte hålet ner till hals/strupe - riktigt så bakom flötet är jag inte...).
I gar natt sov jag 4 timmar och i dag har det varit en super busy dag. Maken har varit och pratar med kirurgen som ska operera hans rygg ... 8-9 timmars operation raknar han med och nagon vecka pa sjukhuset innan det kan behovas bli "rehab" pa nagot annat stalle. Bilen ar fixad och Miss Mandy orkar helt klart mindre.Jag ar helt slut. Hoppas i morgon blir battre.
I gar natt sov jag 4 timmar och i dag har det varit en super busy dag. Maken har varit och pratar med kirurgen som ska operera hans rygg ... 8-9 timmars operation raknar han med och nagon vecka pa sjukhuset innan det kan behovas bli "rehab" pa nagot annat stalle. Bilen ar fixad och Miss Mandy orkar helt klart mindre.Jag ar helt slut. Hoppas i morgon blir battre.
Så jobbigt![]()
TackEfter att ha knuffat ner och slagit sonder ett glas vin, (Tack och LOV for IKEA's billiga glas
) med en forsvarlig mangd vin som jag inte ens hunnit smaka
, har jag hallt upp ett till glas och nu satt i mig det ocksa och kanner mig sa mycket mer positiv till varlden.
![]()