Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en blåsa i käften. Tog ficklampan o kollade. Slutade med att jag kollade runt lite till ochefen upptäckte jag hade ytterligare ett hål i käften. Ett hål. På ytan bakom tandraden. Nära den där dinglande saken. På motratt sida är det en utbuckling.

(No, inte hålet ner till hals/strupe - riktigt så bakom flötet är jag inte...).
Men är det inte en helt vanlig tandtrollsgrotta??

I gar natt sov jag 4 timmar och i dag har det varit en super busy dag. Maken har varit och pratar med kirurgen som ska operera hans rygg ... 8-9 timmars operation raknar han med och nagon vecka pa sjukhuset innan det kan behovas bli "rehab" pa nagot annat stalle. Bilen ar fixad och Miss Mandy orkar helt klart mindre.:( Jag ar helt slut. Hoppas i morgon blir battre.

I gar natt sov jag 4 timmar och i dag har det varit en super busy dag. Maken har varit och pratar med kirurgen som ska operera hans rygg ... 8-9 timmars operation raknar han med och nagon vecka pa sjukhuset innan det kan behovas bli "rehab" pa nagot annat stalle. Bilen ar fixad och Miss Mandy orkar helt klart mindre.:( Jag ar helt slut. Hoppas i morgon blir battre.

:heart

Så jobbigt :heart

:heart

Tog ett foto under tiden jag väntade på tåget här i Smålandsstenar.
20708045_10155706707499066_7760420840467309427_n.jpg

Kaffe kaffe kaffe kaffe kaffe ett litet försök att ruska igång systemet med lagom mängd koffein.
Sovit och vaknat flera gånger inatt, vid 04:30 gav jag upp och insåg att JB inte ville riktigt som jag ville men har fått lite sömn och det är ju aldrig fel.
Nacken mår inget vidare om jag ska försöka vara diplomatisk och jag har en förfärlig hosta som jag inte bett om.
Nu ska jag sluta gnälla :o och dricka en stor mugg kaffe istället.:)

Mår märkligt och antar att jag drömt konstigt inatt. Det händer ibland. Jag drömmer otäckt men minns inget - mer än att jag vaknar leden eller upprörd.

Lyckades kombinera ett upprörande föreningsmöte med att jag får reda på att den fina högtrycktvätt jag köpte billigt inte var billig. det var många hundralappar för ett lik. Den var helt sönderfrusen och det skulle kostat mer än en ny likadan att fixa. . Så tillsammans med felsökning blev det en rejäl slant som jag kunnat använda bättre.

Förbannar min egen enfald - borde insett att jag skulle bett om att för provköra den innan jag betalade. Vi d min höga ålder borde jag vara smartare än så.

Plus att jag totalt tittat fel på ett mess och trodde att jag skulle träffa vänner idag men det är nästa fredag.

Alltihop samlades på en och samma kväll och det gjorde nåt med nattsömnen.

Känner mig som en smärre idiot. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 430
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 124
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
833
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka