Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon är extra charmig när det är dags för hårbollar :angel:
Allergi är inga problem, jag har det med men har fungerar fint faktiskt.
Tidigare katt som jag hade för många år sedan reagerade jag starkt på dock.
(Den var klassisk huskatt med kort päls nu har jag mco så lite mer päls men annan kvalitet och annan sand i lådan kan med påverka)
Givetvis kommer det gå bra!
Jag ska genast ringa @cili för samåkning så sparar vi lite på miljön med :p
Visst är det så .Några katter jag hade förut var jag allergisk mot .Ögonen svullnade och kliade och snoren rann men den jag har nu är det inga som helst problem med .Är lika med vissa hundar åxo vissa reagerar jag mot direkt och andra är inga problem som tur tål jag hunden vi har nu

Är det verkligen någon som använder spik i så stor utsträckning? Vi pratar alls långa spikar nu, typ 15 cm långa, små spik har vi nog nytta av, men de där lådorna undrar jag om de gör någon glad. ;) Men vi ställer antagligen in dem i återvinningscontainern på tippen, där kommer det även att hamna två handfat som min kära mor har köpt i något anfall av att hon ska renovera badrummet och sen insett att även om man köper ett stort handfat så betyder inte det att det faktiskt får plats. Det finns en anledning till att handfatet är litet på toaletten... :cautious:

Jag misstänker att vi kommer att bli välkända på tippen efter nästa sommar... :angel:
Gå med i nån byggnadsvårdsgrupp på facebook så kommer du att inse hur mycket folk behöver som du inte hade en aning om man kunde använda! :up:

Nu har ni pratat så mycket om föräldragenerationen så jag minns att jag har ett projekt att ta tag i efter min far. När jag röjde hos honom efter hans död hittade jag en väska med gamla mynt snyggt insatta i fack och en rejäl påse med enkronor. Han har aldrig någonsin pratat om mynt med mig så jag hade inte en aning om att han samlade. Inte heller har jag en susning om vad sånt är värt och vad jag ska göra med det hela. Som det är nu är det bara intryckt på vinden i väntan på bättre tider men det känns inte helt tillfredställande. Samlingar ska ju glädja någon inte ligga och samla damm. Är det någon här som har en susning om nått vad gäller mynt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 429
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 119
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
820
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka