Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och partner gjorde sluthade det på känn men är lite chockad ändå.
Även om det inte är oväntat är det ju lite av en chock ändå. Ta hand om dig *stor kram*![]()
Beklagar!heart För fen veckor sen var det bättre än nånsin. Inget/ingen har hänt. Han känner det plötsligt bara inte. Jahopp liksom.
Visst är det så .Några katter jag hade förut var jag allergisk mot .Ögonen svullnade och kliade och snoren rann men den jag har nu är det inga som helst problem med .Är lika med vissa hundar åxo vissa reagerar jag mot direkt och andra är inga problem som tur tål jag hunden vi har nuHon är extra charmig när det är dags för hårbollar
Allergi är inga problem, jag har det med men har fungerar fint faktiskt.
Tidigare katt som jag hade för många år sedan reagerade jag starkt på dock.
(Den var klassisk huskatt med kort päls nu har jag mco så lite mer päls men annan kvalitet och annan sand i lådan kan med påverka)
Givetvis kommer det gå bra!
Jag ska genast ringa @cili för samåkning så sparar vi lite på miljön med![]()
Gå med i nån byggnadsvårdsgrupp på facebook så kommer du att inse hur mycket folk behöver som du inte hade en aning om man kunde använda!Är det verkligen någon som använder spik i så stor utsträckning? Vi pratar alls långa spikar nu, typ 15 cm långa, små spik har vi nog nytta av, men de där lådorna undrar jag om de gör någon glad.Men vi ställer antagligen in dem i återvinningscontainern på tippen, där kommer det även att hamna två handfat som min kära mor har köpt i något anfall av att hon ska renovera badrummet och sen insett att även om man köper ett stort handfat så betyder inte det att det faktiskt får plats. Det finns en anledning till att handfatet är litet på toaletten...
Jag misstänker att vi kommer att bli välkända på tippen efter nästa sommar...![]()
Beklagar!![]()
Tack
Tackheart
Ska rafsa ihop hans saker imorn och gå över med dom och hämta mina på samma gång. Ta/lämna tillbaka nycklar osv. Så här gjorde han för två år sen också och jag orkar inte en sväng till. Nu är det för gott.
kramar! inte roligt även om man vet om det.Jag och partner gjorde sluthade det på känn men är lite chockad ändå.
Men oj, sånt jobbigt/knepigt läge har jag med haft.Jag och partner gjorde sluthade det på känn men är lite chockad ändå.