Vad gör vi? Nu kör vi! Del LXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är vi hemma från veterinären. Röntgen visade att det inte spridit sig. Så på Tors nästa vecka ska juvertumörerna opereras bort. Vet hoppades på god prognos IOM att de var så små och avgränsade.
Vi fick beröm för att hon var så väluppfostrad och hade så fina tänder(småhund).
Så nu firas Vovvi med favorit-ben.
Och jag kan nog äntligen sova inatt. Känns mycket bättre!

Skönt att läsa @tuaphua som matte blir man ju helt hjälplös när de små liven blir dåliga.

Nu har jag kommiut från frisören och de har fått kapa rejält visste att de behöve kapa (och gav dem fria händer) men inte att det skulle vara så mycket :eek: nästan 10cm.

Fortfarande samma frisyr men nu syns det att det är en frisyr igen :rofl: såå nöjd. Frisören lockade även håret och nu sitter jag här på jobbet och önskar att jag hade smink med mig. :D

I morse blev det lite kris då jag hade en tid att passa för att besiktiga färdskrivaren .Borstade tänderna och tog munskölj .Gick ut till lastbilen och skulle blåsa igång den .. men si det gick inte .Blåste rött tre gånger innan jag gick in igen och sköljde munnen med vatten och drack ett glas sedan hostade den igång .Så munskölj och alkolås är ingen bra kombo

Fikat och planerar att strunta i middag idag :o

När jag kom tillbaka så hörde jag en viss liten Pälsfröken ha ett suspekt ljud och det visade sig att hon vackert placerade några matbitar på min huvudkudde. :arghh:
Kattskrälle efterlyser kollo och kan checka in snabbt :angel:

Så inatt blir det att använda en annan kudde och hoppas att min nacke inte blir allt för grinig på kuppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 429
Senast: Tantan
·
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 119
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
23
· Visningar
817
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka