Man kan alltid titta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan alltid titta...
Min farmor kör den varianten ocksåHar just dragit ur en tjock 4 tums spik ur väggen i salongen. Pappa hade lite speciell upphängning av tavlor...![]()
![]()
Hon kanske kan hänga med lintott till @dobbis ?Kattskrälle efterlyser kollo och kan checka in snabbt![]()
Haha min pappa hade förkärlek för spik, ju längre desto bättreHar just dragit ur en tjock 4 tums spik ur väggen i salongen. Pappa hade lite speciell upphängning av tavlor...![]()
![]()
Gulingen är mer än välkommen men katteländet får snällt stanna hos matte,både pga beteendet och att jag är allergisk (men gissa skulle vilja ha en egen)Hon kanske kan hänga med lintott till @dobbis ?
Lintott har för övrigt skött sig marginellt bättre idag. Det gick fint över granngården, men sen såg hon spöken i skogen och vägrade gå fram. Sa till henne att om vi tog oss ytterligare 10 meter så skulle hon få äta lite gräs där och sen vända tillbaka, det tog säkert 10 min men lyckades slutligen.
På eftermiddagen åkte jag tillbaka med nyinköpta plaststolpar och avspärrningsband, delade av en bit av hagen och jobbade henne lös där. Förhoppningsvis kan vi få ordning på våra problem delvis den vägen.
Imorgon blir det nytt försök ute. Hon är i alla fall fenomenal på att korsa vägen, hon bryr sig inte det minsta om bilarna som kommer där![]()
Gulingen är mer än välkommen men katteländet får snällt stanna hos matte,både pga beteendet och att jag är allergisk (men gissa skulle vilja ha en egen)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ! Ligger på golvet o sprattlar o skriker vill inte! vill inte! vill inte!Hon är extra charmig när det är dags för hårbollar
Allergi är inga problem, jag har det med men har fungerar fint faktiskt.
Tidigare katt som jag hade för många år sedan reagerade jag starkt på dock.
(Den var klassisk huskatt med kort päls nu har jag mco så lite mer päls men annan kvalitet och annan sand i lådan kan med påverka)
Givetvis kommer det gå bra!
Jag ska genast ringa @cili för samåkning så sparar vi lite på miljön med![]()
Inte ännu har de ringt...Än har de inte ringt...![]()
HahahaHaha min pappa hade förkärlek för spik, ju längre desto bättrenär vi flyttade lekstugan så var det hur mycket spik som helst.