Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har han för fel på ryggen? Är den kass så funkar ju ingenting vet jag av egen erfarenhet.I gar natt sov jag 4 timmar och i dag har det varit en super busy dag. Maken har varit och pratar med kirurgen som ska operera hans rygg ... 8-9 timmars operation raknar han med och nagon vecka pa sjukhuset innan det kan behovas bli "rehab" pa nagot annat stalle. Bilen ar fixad och Miss Mandy orkar helt klart mindre.Jag ar helt slut. Hoppas i morgon blir battre.
Vackert, jag gillar sådana där foton.Tog ett foto under tiden jag väntade på tåget här i Smålandsstenar.
![]()
Ibland är man en godtrogen idiot på gränsen till ett rikspucko, bara att inse att det brister ibland och så står man där och funderar på hur det kommer sig att man fortfarande får gå lös.Mår märkligt och antar att jag drömt konstigt inatt. Det händer ibland. Jag drömmer otäckt men minns inget - mer än att jag vaknar leden eller upprörd.
Lyckades kombinera ett upprörande föreningsmöte med att jag får reda på att den fina högtrycktvätt jag köpte billigt inte var billig. det var många hundralappar för ett lik. Den var helt sönderfrusen och det skulle kostat mer än en ny likadan att fixa. . Så tillsammans med felsökning blev det en rejäl slant som jag kunnat använda bättre.
Förbannar min egen enfald - borde insett att jag skulle bett om att för provköra den innan jag betalade. Vi d min höga ålder borde jag vara smartare än så.
Plus att jag totalt tittat fel på ett mess och trodde att jag skulle träffa vänner idag men det är nästa fredag.
Alltihop samlades på en och samma kväll och det gjorde nåt med nattsömnen.
Känner mig som en smärre idiot.![]()
Jag ska dra i mig en mugg kaffe till innan jag rullar mot Byggmax, jag fick ju lov att lossa 3 kubik björkved som stod på kärran jag lånar först så nu har jag lite att börja elda med. Kompisen har ju vedfabrik och jag får allt som inte passar i storsäckarna dvs. småbitar, delar av rotben, för stora bitar och grenar och annat men det brinner lika bra som prima men en sån bit i säcken och "Svenne Banan" gnäller ihjäl sig, likadant om det är det minsta centrumröta på nån bit. Folk tror att allt som växer i skogen ser ut som det som säljs på macken.Nähä, dags att börja dagen. Hund ska hämtas, tvätt ska tvättas, nya kläder ska hängas in. Och så ska vi försöka njuta av solen också.
Allt som inte faller inom EUs genomtänkta regler är farligt?Jag ska dra i mig en mugg kaffe till innan jag rullar mot Byggmax, jag fick ju lov att lossa 3 kubik björkved som stod på kärran jag lånar först så nu har jag lite att börja elda med. Kompisen har ju vedfabrik och jag får allt som inte passar i storsäckarna dvs. småbitar, delar av rotben, för stora bitar och grenar och annat men det brinner lika bra som prima men en sån bit i säcken och "Svenne Banan" gnäller ihjäl sig, likadant om det är det minsta centrumröta på nån bit. Folk tror att allt som växer i skogen ser ut som det som säljs på macken.![]()
Glöm inte att man också måste vara ackrediterad och certifierad om man öht. ska skruva på nånting numera, det har fan gått troll i alla branscher och alla är livrädda för precis allt numera. Det var en som ringde till kompisen och var förtvivlad över att hon hittat lite mögelprickar på några vedträn, hon trodde att möglet skulle sprida sig till huset om hon eldade dom.Allt som inte faller inom EUs genomtänkta regler är farligt?
Igår åt jag av en gurka som inte var lämplig att ha i grönsaksdisken så jag blir nog magsjukdessutom var den inte fraktad mer än från landet och in i köket, helst ska väl saker åka halva jordklotet runt och vara välbadade i en ansenlig mängd kemikalier?
Finns säkert något ledigt pass dom behöver täckas och du brukar ju ställa upp, bli inte förvånad om frågan kommer.Jobbar och håller tummarna för att jag ska kunna gå hem klockan 15. Det finns potential iaf![]()
Finns säkert något ledigt pass dom behöver täckas och du brukar ju ställa upp, bli inte förvånad om frågan kommer.