Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar![]()
Tänk dig Bolaget i Falun under skid-VM... man trodde man kommit till Norge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar![]()
ÅrjängNu blir jag nyfiken på vart du är uppväxt! Bor själv rätt nära en by som blir invaderad av norskar ofta och speciellt vid påsk![]()
Här åks det tåg. Med försening.
Jag har en fläck på tröjan och skulle väldigt gärna vilja hinna köpa en annan för att slippa vara fläckig på möte sen.
Årjäng
Vet att även Strömstad blir rätt belamrat av norskar då![]()
JA!!Du är självklart välkommen i det ärendet också!
Om ni vill se mer (jag har nu 8 fulla lådor) så kan jag lägga upp en dagbokstråd?
Jag ska till Hufvudstaden i helgen medelst tåg... jag bävar redan inför eventuella förseningar...![]()
Årjäng
lycka till i huvudstaden.Jag ska till Hufvudstaden i helgen medelst tåg... jag bävar redan inför eventuella förseningar...![]()
Jag läste vikingsäd och undrade WTFNejdå det kommer gå fina firren!
Fick just en viksäng levererad i ösregnet![]()
Jag läste vikingsäd och undrade WTF
Jag har inte blivit seriös nog efter intervjun tror jag![]()
@tornblomma och i Västerås så finns det ett bostadsområde som heter Viksäng (uttalas Viks-äng med betoning på äng), så jag fick fundera ett varv till på vad du menade.Jag läste vikingsäd och undrade WTF
Jag har inte blivit seriös nog efter intervjun tror jag![]()
Jag bodde i Årjäng något år, horribelt.. Även varit mycket i Töcksfors, ännu värre..Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar![]()
Åh, Årjäng!Årjäng
Har bott i Skåne sen 15 år tillbaka, kan inte påstå att jag längtar tillbaka.. Om du gick på Kyrkerud så vet du säkert vilka Malou och Marie är?Åh, Årjäng!
Jag gick på Kyrkerud där ett år och hade hästen i Mosserud. Allt utom norrmännen och rasisterna gillade jag där.
Försöka dugerSpelt?
Jag försöker se till att hålla mig ur rännstenen idag![]()
![]()