Jag ska om sisådär en halvtimme köra hemifrån. Kanske dags att sätta lite fart? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slö?Skulle ta in saker från syrrans bil. Jag gick dit, tog kort, gick hem till mamma utan dessa saker.. palla..![]()
Klockrent svar.Nej, energisnål![]()
Visst tycker ni att min man ska hämta in ved nu?! Han har ju kläder på sig, jag har bara morgonrock!![]()
SjälvklartVisst tycker ni att min man ska hämta in ved nu?! Han har ju kläder på sig, jag har bara morgonrock!![]()
Ni semmellängtande exilsvenskar - har ni kollat ikea? De serverar semlor i restaurangen här iaf![]()
Så tråkigt med gråbrungrönt! Visa bifogad fil 10885
Fy vad mycket mera snö ni fått på den andra sidan länet.Skulle ta in saker från syrrans bil. Jag gick dit, tog kort, gick hem till mamma utan dessa saker.. palla..![]()
Husses har ett bra@tuaphua (det känns som om jag stalkar dig nu, ber jättemycket om ursäkt) jag skickade ett pm till dig för några dagar sedan och undrade om vilken haulonsyratillskott (heter det så?) det är du brukar skriva om här ibland.
Har en gammal hund som har artros i sina tåleder som jag funderar på att ge något utöver kortisonet som veterinären skrivit ut.
Nej absolut inte, eftersom han tycker det är varmt så kasta ut han så får han sitta i en snödriva och kanske omvärdera sina åsikter om vädret.Visst tycker ni att min man ska hämta in ved nu?! Han har ju kläder på sig, jag har bara morgonrock!![]()
Då kommer rapporten om manicken .Den fungerade inte alls till att börja med innan jag listat ut hur den skulle användas sedan gick det som en dans och snön bara trillade av taket .För det första började jag i fel ände på taket sedan fick jag inte skaftet att sitta kvar då det var utdragbart och jag vred inte fast låsningen tillräckligt men sedan jag flyttat stegen och fått fast rören så var det bara att köra på .Hade nog gått ändå finare om jag haft mer lutning på taket men det var altantak och ett utskott på 4 meter och lika brett som huset över trappen som var det mest akutaLåter som en spännande manick, ska bli kul och höra vad du tycker om den.