Bukefalos 28 år!

Vad har denna katt för färg? *bild*

Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Puttar upp...

Ingen som har något mer att tillägga?
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

JustME83 skrev:
Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.

Mönstret blir gärna otydligt på en långhårig katt, men hon ser tillräckligt mörk ut för att vara tabby. En tigré borde ha mer ljus i pälsen.
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

jag får ursäkta mig , den datan jag satt på när jag sa att hon absolut inte var blå har väldigt dåliga ljusinställningar har jag märkt :crazy:
där såg hon absolut inte blå ut utan rättare sagt brun . ;)
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Tänkte nästan att det var nått sånt, här är den klart blå så jag blev lite förvånad :D
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Det är en blåmönstrad katt. Kan inte se mönstret i den långa pälsen så det blir en blåagouti helt enkelt. EMS kod a 21
 

Liknande trådar

Katthälsa Precis som rubriken lyder undrar jag om något har koll på om och hur giftig begonia är för katter? Upptäckte nämligen att min katt vart...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
511
Senast: Sol
·
Katthälsa Hej alla! Min katt drack precis upp lite soja och undrar om det är okej, är det giftigt för katter?
Svar
4
· Visningar
671
Senast: Freazer
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
961
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp