Bukefalos 28 år!

Vad har denna katt för färg? *bild*

Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Puttar upp...

Ingen som har något mer att tillägga?
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

JustME83 skrev:
Jag skulle vilja ha en bra bild på sidan av henne, är hon tabby så hon ingen tydlig tabby.

Mönstret blir gärna otydligt på en långhårig katt, men hon ser tillräckligt mörk ut för att vara tabby. En tigré borde ha mer ljus i pälsen.
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

jag får ursäkta mig , den datan jag satt på när jag sa att hon absolut inte var blå har väldigt dåliga ljusinställningar har jag märkt :crazy:
där såg hon absolut inte blå ut utan rättare sagt brun . ;)
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Tänkte nästan att det var nått sånt, här är den klart blå så jag blev lite förvånad :D
 
Sv: Vad har denna katt för färg? *bild*

Det är en blåmönstrad katt. Kan inte se mönstret i den långa pälsen så det blir en blåagouti helt enkelt. EMS kod a 21
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 932
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vi bor i ett tätbebyggt område, och vår katt har kommit på att om hon går runt och jamar hos grannarna, så blir hon insläppt och får...
Svar
10
· Visningar
1 411
Senast: G-uldlock
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
984
Senast: Bison
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Börja rida
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp