Vad har jag gjort??

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jillybean

Trådstartare
For att fortjana mina fantastiska barn?? *fattar inte* Idag fyller M 12 ar. Vi ar sa jakla panka just nu att jag inte kunnat kopa henne ens EN present. :cry: Alldeles nyss sa bad jag henne skynda pa och gora sig iordning innan bussen kommer. Hon fragar da om hon kan fa en present innan hon klar pa sig. :( Jag kande mig som varldens mest vardelosa, laga morsa nar jag var tvungen att saga att jag inte har nagra presenter at henne. :cry: :cry: Oh. Ok. var allt hon sa innan hon gick upp till sovrummet. :cry:
Nagra minuter senare kommer hon ned med en bok (Natural Horsemanship btw) och ger den till mig. Jag sitter dar som en nolla och fattar ingenting. Fnissande sa ber hon mig ge den tillbaks till henne. Jag ger tillbaks boken och hon ger mig en jattekram och sager" Ah tack mamma, vilken jattefin present!! Du ar varldens basta mamma!!" :eek: :love: :love: Forstar ni hur rord jag blev???
 
Sv: Vad har jag gjort??

Jag blev lite rörd jag med !

Våra små och stora monster är ju ändå bara BÄST !
 
Sv: Vad har jag gjort??

Visst ar de?? :love: :bow:

Jag visste att det skulle finnas nagon sorts beloning efter alla bajsblojor, nattvak, sariga brostvartor och nedspydda klader! :banana:
 
Sv: Vad har jag gjort??

Det har kommer nog att bli en ratt sa bra fodelsedag anda! :banana: Ringde till gubben for att beratta vilken parla till dotter han har. Han sager da att det star en pase bredvid hans sida av sangen (han var pa AAmote igarkvall och kom hem efter jag gatt & lagt mig) med grejer till M.Det visar sig att han berattat for sin jobbarkompis att M fyller ar idag. Jobbarkompisen berattade det for sin mamma som ar - hall i er - en olympisk dressyrdomare! :bump:
Hon ha alltsa gett M: flera kepsar bl.a. en dressyrlandslagskeps, en hel hog hasttidningar OCH en rosett: Del Mar (Kalifornien) National Horseshow Champion 1997! :banana: :banana: :bow:

Vilka underbara manniskor det finns!!

OCH det mumlas lite forsiktigt om att vi ev ska fa aka och halsa pa den har manniskan och kaaaanske moooojligen fa rida en av hennes hastar!!! :banana: :banana: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 389
Senast: Raderad medlem 120709
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 276
Senast: Disen
·
Kropp & Själ Jag ramlade och slog i ett finger som gick ur led. Det ar nu tre veckor sedan och ar fortfarande jatte svullet och jag kan inte boja det...
Svar
12
· Visningar
10 690
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Da jag fatt flera privata forfragningar hur saret utvecklar dig tankte jag att det kanske kunde vara interessant for manga har att se...
Svar
11
· Visningar
1 393
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp