Bukefalos 28 år!

Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Jag har nästan alltid jeans när jag tränar, på vintern har jag långkalsonger under. Regnar det så byter jag ut jeansen mot ett par regnbyxor istället.
På fötterna har jag för tillfället ett par kraftiga gympadojjor men väntar på ett par kängor från Lundhags.
Upptill har jag oftast underställströja, fleecetröja plus en skaljacka. Över det har jag den obligatoriska träningsvästen från bende!
Sedan måste jag ha mössa och vantar förstås. Ja jag är nog lite frusen! :laugh:
 
Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Och hur är längden på Bobergsbyxorna?
Jag är lite väl smal för min längd, så många byxor är för korta i benen för mig.
 
Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Jag är 160 cm lång och smal, jag har 36 i både jacka och byxa.
Byxan är egentligen lång för mig men det är "dragsko" vid anklarna = behöver inte vika upp.

36 i vanliga kläder brukar vara aningens för stort.
 
Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Jag tycker att dom är stora i storlekarna!

Jag har normalt 36/38 i byxor/tröja. I Bobergskläderna har jag strl 170 i byxan (barnstorlek) och XS i västen.
 
Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Jag älskar arbetsbyxor. Kompletteras med långkallingar vid kyla. Perfekt att hänga leksaker, lägga godis, nycklar, mobil, props och annat skit man bär med sig.

Slitstarka, billiga och förvånansvärt bekväma! Senaste modellen jag testade är dessa: http://www.jula.se/midjebyxor-dam-138086
 
Sv: Vad har ni för kläder när ni tränar hund?

Jag lånar ett par arbetsbyxor från sambon - snickarbyxmodell.
Perfekta fickor och tåliga byxor! :)
 

Liknande trådar

T
Övr. Hund Jag har lite frågor till er som har hund när ni studerar på högskola eller någon annan utbildning. Jag är så himla sugen på en hund...
2
Svar
32
· Visningar
11 062
Senast: Flixon
·
Övr. Hund Ja, jag varnar redan innan för årets antagligen mest osammanhängande tråd. För ett halvår sedan köpte jag en storpudel, omplacering som...
Svar
13
· Visningar
1 956
Senast: Emor
·
H
Övr. Hund Vet att det finns massa sådana här trådar, men hoppas på svar på min också :smirk: Jag är en tjej på 21 år, har nu en gammal...
Svar
18
· Visningar
2 908
Senast: Hawaii
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bilsätesskydd
  • Vilken ras passar mig?
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Bygga flyttbar ligghall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp