Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker rödvin och muttrar över tv utbudet men orkar inte hämta datorn för att titta på netflix... fick sms från mamma att hon kanske ska åka till sommarstugan i morgon om hon får igång bilen men det vore bra om vi kunde komma? Vi har ju inget för oss på helgerna, jag menar två barn med aktiviteter, man med eget företag, jag som pluggar och jobbar, en hund som behöver motion och så var det visst lite inköp som måste göras. ..:meh:

"Nej, vi har inte tid. Vi har annat inplanerat sedan länge"
 
Slappar i soffan med barnen som strax ska i säng, vi har haft en dag där alla har varit lättirriterade och på allmänt dåligt humör. Så nu när alla är glada igen passade vi på att ta igen lite nu.
Hakar på diskussionen om att få ligga, skulle ju inte skada alltså. Är ETT ÅR sedan sist, kanske tom mer :arghh: Inte ens ett jäkla hångel kan man få. :(
 
Skulle behöva plugga ett par timmar.. Sambon drog iväg mig till Sunne imorse och sen åkte vi förbi sambons mormor & morfar på vägen hem så vi kom hem "lite" senare än jag tänkt. Hade varit skönt att kolla på en film..men det är ännu skönare att bli klar med skolan någon gång :angel:
 
Gårdagens jobbkväll blev lättare än jag räknat med, kom tom iväg i tid (nästan). Dagens kurs blev inställd pga sjuk föreläsare, så det blev shopping med mamma istället :)
Mår halvt illa, men hoppas det beror på tiden i månaden och inte på maten vi åt :o.
 
Skulle behöva plugga ett par timmar.. Sambon drog iväg mig till Sunne imorse och sen åkte vi förbi sambons mormor & morfar på vägen hem så vi kom hem "lite" senare än jag tänkt. Hade varit skönt att kolla på en film..men det är ännu skönare att bli klar med skolan någon gång :angel:
Och jag hade äntligen tänkt beställa en väska som jag varit sugen på ett tag o så är den jäkeln slut?! O_o:rage: Så jag hoppas den kommer in snart igen :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 480
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 276
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp