Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg just att det är dags att ställa om klockan för tredje gången på två veckor. Ställde om för sommartid i staterna för två veckor sedan, förra veckan blev det tidsomställning igen då jag flög hem och nu är det dags för sommartid här i Sverige :crazy: Tur att jag inte blir speciellt påverkad av tidsomställningar.
 
Har äntligen fått slå ner rumpan i favvo-fåtöljen, *pust* vilken dag O_o
Men nu har vi invigt den nya hamsterleksaken - en plastboll som man stoppar in hamstern i så kan han få springa runt i huset i den... hamstern gillade den starkt :up: Så nu när man går omkring så är man förföljd av en plastboll :D
BARNET är nyekiperat. Inte för att vi tänkte det, men han klagade på att byxorna är för korta och bredvid zoo-affären låg en lämplig klädaffär ;) Det gäller att passa på... :sneaky:
Egentligen så skulle vi bara skjutsa in maken till virre-provning på em :cautious:
 
Insåg just att det är dags att ställa om klockan för tredje gången på två veckor. Ställde om för sommartid i staterna för två veckor sedan, förra veckan blev det tidsomställning igen då jag flög hem och nu är det dags för sommartid här i Sverige :crazy: Tur att jag inte blir speciellt påverkad av tidsomställningar.

Heja oss! Dubbel pepp. Orkar inte hacka löken utan det blir i princip skär den i så små bitar som möjligt.
 
Har äntligen fått slå ner rumpan i favvo-fåtöljen, *pust* vilken dag O_o
Men nu har vi invigt den nya hamsterleksaken - en plastboll som man stoppar in hamstern i så kan han få springa runt i huset i den... hamstern gillade den starkt :up: Så nu när man går omkring så är man förföljd av en plastboll :D
BARNET är nyekiperat. Inte för att vi tänkte det, men han klagade på att byxorna är för korta och bredvid zoo-affären låg en lämplig klädaffär ;) Det gäller att passa på... :sneaky:
Egentligen så skulle vi bara skjutsa in maken till virre-provning på em :cautious:
Min hamster älskade sin boll.
Han blev jättesur varje gång han var tvungen att gå in i sin bur igen
 
Hej och hå! Loppisen gick bra :up: har visst råkat bli övertalad till att gå med i styrelsen nu också :angel:
Väl hemma blev det tårtfix. Två kreationer klara! Den här och en likadan grön :)
17439003_1866362833637651_4828642941310337024_n.jpg
 
Dricker rödvin och muttrar över tv utbudet men orkar inte hämta datorn för att titta på netflix... fick sms från mamma att hon kanske ska åka till sommarstugan i morgon om hon får igång bilen men det vore bra om vi kunde komma? Vi har ju inget för oss på helgerna, jag menar två barn med aktiviteter, man med eget företag, jag som pluggar och jobbar, en hund som behöver motion och så var det visst lite inköp som måste göras. ..:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 471
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 477
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 275
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp