Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vissa människor vill man bara banka in ordet källkritik i huvudet på. Hur svårt ska det vara att tänka till lite och inte automatiskt tro på allt man ser, hör och läser? Men nej, allt som står på nätet är sant och ska gärna spridas till alla som råkar befinna sig i närheten också. Så less på folk :meh:
Och alla dessa clickbait
Försöker radera dessa från fb men gaaaahh
 
En aning trött efter att ha hållit igång hela dagen. Cyklat, simmat och tagit med min mamma på en loppisvända. Nu ligger jag på sängen och njuter av att vara ledig resten av dagen. Tonåringen ville göra stallet själv idag så jag behöver inte åka dit.
 
Klarat av 8km med hunden,fullt med folk ute runt kanalen,sen utrustade jag mig med vattenslangen o tände eld på fjolårsgräset/ogräset/det jag inte orkade rensa bort.....
Nu ska jag ta en runda till med det där plockepinnet jag hade på gräsmattan för typ en månad sen o se om jag får ihop det till det det ska bli.
 
Att jag har blodbrist. Och att den återkommer. Efter två påsar blod borde man vara i toppform lääänge. Och gärna ligga normalt - typ på 120.

Själv börjar jag fundera på att det kanske är någon eller några tumörer i magen som läcker ut blod. För nånstans läcker jag.

Hamnar jag mycket under 100 blir jag yr i skallen. Andfådd och seg som sirap i huvudet.

Det jag undrar över är vem som kommer att reagera på att jag har lågt blodvärde?

Jag tar prov efter påstötning från akuten. Men vet inte om det finns någon läkare som ska läsa svaret? Finns det nån att diskutera med? Får nog ringa imorgon och fråga.
Visstja
Ringde vårdcentralen ochmycket riktigt fanns det inte något namn att återkoppla till.
Dvs provet togs men resultatet skulle inte meddelas någon. Nu skulle min fina vårdcentral kolla upp och återkoppla till mig i början av veckan. De skulle se till att nån höll koll på mig.

Antagligen kommer jag att behöva blod inom några veckor igen :banghead:
 
9 månader och 21.1 kilos skillnad. :up:

img1490455844917.jpg
 
Clark Kent-bågar är snyggt tycker jag, och lite häftigare. Helt ärligt tycker jag modellerna du valt är trista, jag skulle kolla efter ett par i sköldpaddsmönstrat om du tycker svart är för hårt.
Men det vore kul att se bild med några lite tuffare, jag valde ett par herrbågar denna gång för att jag inte hittade några på dam-sidan jag gillade.
Fast så kan man inte säga, tycker jag. Clark Kent är inte snyggt på alla, och alla kan eller vill inte bära upp glasögon som syns så mycket. Jag varken kan eller vill det, det kräver för mycket i form av smink och kläder för att matcha.

Jag har en båge som du antagligen skulle dö tråkdöden över men den är den mest designade grej jag någonsin köpt. :D

http://www.nycoptics.com/product/alain-mikli-1241-eyeglasses#&ui-state=dialogm

(Självklart den översta i sobert grått. ;))
 
Trots flera försök har jag inte kommit fram till annonsören av lägenheten... Efter lite letande på namnet som står i annonsen så finns det ingen sån i den aktuella kommunen, telefonnumret finns inte på hitta eller eniro, och söker jag på adressen finns det ingen boende på den O_o Har slängt iväg ett mail iaf, så får vi väl se om det blir svar... Känns märkligt helt klart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 513
Hästvård Hej, har åter igen ett problem med hästen 🥹 (ska det aldrig ta slut!?) Efter att ha ägt min nuvarande häst i ett halvt år upptäcktes...
Svar
0
· Visningar
171
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp