Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött var jag och dessutom blev jag sur.

Visade sig att pannan slocknat och det var ett elände att få fart på den halvkolnade ved som var kvar. Sedan tog jag sats och skulle köra in ett lass kubbar till klyven och så visar det sig att kärran har punktering! :rage:
Nytt hjul kostar nästan 300. Det värsta är att hjulet bara är ett år gammalt. Det fick jag i utbyte mot det som efter ett år totalt spruckit sönder. Granngårdens kärra - Den stora dyrare varianten i plåt.

Superbra skottkärra men så utrustar de den med totalt kassa hjul. Morr. Orkar inte reklamera en gång till.
 
Ligger i sängen å slöar, käkat lite godis i väntan på att pizzerian ska öppna för hemkörning :p snubben orkar inte laga mat åt mig :angel: risken finns att det blir ostkrokar i väntan på maten också :o

@grodan21 själv har jag vart singel i 2 år, känns som en evighet :cool:
 
Efter en dag i sömnens tecken igår tänkte jag att idag skulle vara bättre. Men har inte lust att göra nåt. Sambon tycker jag ska ringa läkaren imorgon, men a) vet inte om jag ska ringa läkaren på vc som sjukskrev mig eller b) psykiatrin som ska ta över. Så blir nog ingendera.
 
@Trott själv funderade jag på att skaffa katt för att inte vara ensamen :o nu har jag hittat en kille med två katter :p frågan är bara när man ska hinna ses, tur bägge har semester :D han börjar jobba strax innan jag slutar för dagen :(
 
@grodan21 nä tid att träffas kan ju vara svårt, speciellt om man jobbar olika tider. själv åker jag till dalarna feb-april för praktik, inte heller så kul när man nyss träffat nån :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 395
Senast: cili
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 692
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Tjatter Mitten på november redan och så vitt jag kan se har ingen startat årets jultråd än :crazy:!! Så ja här kommer den! Snön lyser med sin...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 388
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp