Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG20240326073246.jpg

Strålande vinterdag med friska -13 🥶 tur att det är vårvinter och att temperaturen kommer stiga under dagen 😅
 
Bilden luras nog, för det ser ut som om det är typ 40 cm... :D

Ja det är nog vinkeln på bilden! Den är tagen i ganska skarp lutning underifrån. Jag har svårt för loft där man knappt kan röra sig. Många bygger loft för att maximera ytan där takhöjden egentligen inte räcker till. Men med kvm-pris närmare 150 000 per kvm så är ofta goda råd dyra ;) Ungdomliga grannen har lägre i tak än mig och hen har byggt upp en liten "taverna" i lägenheten där hen under har en säng på hjul som hen drar ut! Ganske fiffigt faktiskt :D

Det känns lite tryggt och hemtamt att höra varje kväll när hen går och lägger sig. Det är ett hemtamt ljud när sängen rullas ut!
 
Katt-hussarna är så förundrade över att katterna har ett heeeeelt annat mood hos mig. Hemma så vaknar den ena runt 05.00 och startar upp en skrik-serenad för att få upp hussarna. Här har de nog gett upp den taktiken utan inser att det är tvärkört :rofl: Hemma är de tydligen också väldigt hetsiga kring att få mat. Här pytsas det lite då och då och det är ingen stress. De lämnar mat och äter i omgångar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 901
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 486
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
804
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 212
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp