Vad gör vi? Del CXCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)!

_20240305_182636.JPG


Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
 
Totalt sopslut. Haft en evighetslång dag på jobbet med alldeles för många attitydsproblematiska elever och stress.
Dessutom haft gäster i huset sedan i torsdagskväll, vilket innebär att jag inte fått min välbehövliga ensamtid sedan dess. Ikväll är vi dock ensamma igen, sonen och jag. Ska bli skönt att bädda ner mig i soffan en stund sedan när han somnat, och bara slöglo på någon serie en stund i min (ljuvliga!) ensamhet. 🥱
 
Jag brukar alltid fråga mina återbesök "Hur har det gått sen sist?". Ibland får man massa bra info som man inte fått om man frågat något mer specifikt :D

Da far du ocksa patienter som mig som alltid svarar, "Bra!" oavsett hur de mar egentligen. Eller i varsta fall, formodligen nar man inte tror pa det sjalv, "Absolut perfect!" :cautious:

Du får fixa en gps-spårare till bilen. :p

Jag har en apple air tag i bada bilarna for att vara saker pa att kunna hitta var jag parkerat dem. :o :angel:
 
Efter middagen satte jag och yngsta dottern upp tavlor på hennes rum, bäddade rent i hennes säng, omskolade några plantor och planterade palettbladssticklingar :) Sen läste hon en stund för mig och efter det vek jag tvätt och plockade lite. Nu ska jag gå ut och göra klart hos hästarna och sen se om äldsta dottern ville ha hjälp med att läsa på inför prov eller inte :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 912
Senast: Glimra
·
Svar
2 004
· Visningar
67 489
Senast: Shaggy
·
Hemmet Jag har en soffa (futon-ish) som behöver nytt överdrag. Den är ny och inte sliten, men jag fick en väldigt bra deal på den modell jag...
2
Svar
20
· Visningar
805
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
77 218
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp