Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag satte mig ner och luften gick ur mig. Längtar tills jag är ledig på måndag!
Ska försöka pallra mig ut till stallet nu. Blåser helt galet här nu O_o
 
Jag får knappt sova pga hostan och orkar bara gå 100 meter med hunden innan svetten attackerar mig. Jag orkar inte mer, det går åt fel håll trots allergimediciner, hostmediciner och astmamediciner så det blir VC imorgon :rage:

Jag ska bara vakna i tid :angel:
 
Jag funderade på vad den här tråden var för dålig A eller B kopia innan jag kom på att vi kanske fyllt den gamla.
Letade febrilt efter etiketten med: made in China men @EmmaW gör bara snygga märkesvaror så det var ju lugnt.
Hur seg i tanken är jag ibland som inte ens reagerade att det kunde vara så illa att vi fyllt den, får nog satsa på ny energi imorgon.
Tror förklaringen finns då jag igår kväll till i morse var jag telefonstöd till en vän som väntar på ev. dåliga besked.
Min sömn blev ca 40 minuter och sen iväg på ett långt trist möte jag helst hade struntat i men ibland är det ju bara bita ihop.
 
Sitter i Skillingaryd och funderar på livet. Framförallt funderar jag på varför mitt knä har börjat bråka igen. Kokhett och svullet är halvmys när det gäller knän.
 
Jag sitter på en grusplan bakom OK i Fagersta och väntar på att klockan skal bli morgon så jag kan åka och lasta innan jag sätter kursen hemåt.
 
Läste precis i förra tråden @Linta . Fy sjutton så obehagligt. Bra att du anmälde och att de lyssnade på dig! Hoppas det var en engångsföreteelse.
 
Har hur mycket som helst att göra imorgon, känner mig väldigt stressad. Hoppas att jag kan sova efter att jag kommit hem efter nattens arbete :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
609
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 799
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp