Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjohooo - nu är jag arbetslös! :banana:

Sista dagen på jobbet hade vi studiedag och jag var med för den innehöll en massa som jag ändå kommer att ha nytta av både som politiker och i mitt nya jobb.

Arbetskamraterna firade av mig med lunch, och så fick jag avskedspresent och blomma och en himla massa kramar. Vi har bestämt att ha lite after work framöver också.

Märks att avkomman hade varit med och tipsat om present.... jag fick en pava fin cognac :D Ska nog byta jobb ofta.

Imorgon ska jag upp tidigt i alla fall och iväg på provtagning på LASARETTET, en omgång hos lymfterapeuten och sedan byta till sommardäck på bilen. Efter det ska jag anmäla mig arbetslös på AF.

Det kräver sin kvinna att vara arbetslös en hel dag. :cool:
Måndag; start på nya kuliga arbetsplatsen.
 
Tjohooo - nu är jag arbetslös! :banana:

Sista dagen på jobbet hade vi studiedag och jag var med för den innehöll en massa som jag ändå kommer att ha nytta av både som politiker och i mitt nya jobb.

Arbetskamraterna firade av mig med lunch, och så fick jag avskedspresent och blomma och en himla massa kramar. Vi har bestämt att ha lite after work framöver också.

Märks att avkomman hade varit med och tipsat om present.... jag fick en pava fin cognac :D Ska nog byta jobb ofta.

Imorgon ska jag upp tidigt i alla fall och iväg på provtagning på LASARETTET, en omgång hos lymfterapeuten och sedan byta till sommardäck på bilen. Efter det ska jag anmäla mig arbetslös på AF.

Det kräver sin kvinna att vara arbetslös en hel dag. :cool:
Måndag; start på nya kuliga arbetsplatsen.
Heja tanten! :love: :banana:
 
Så är det.
Det är en sorg det med.
:(
Ja, och jag lipade när vi kramades hejdå, mest för att den sa något som gjorde att det gick inte att hålla tillbaka tårarna. Var inte sorgetårar och inte heller glädjetårar, var något mellanting. Förvisso kan jag fortfarande hålla kontakten, men det blir inte samma som att jobba ihop, men men livet är sådant. :)
 
Hörle utanför Värnamo?

Ja

Förr var det en bro här.
12932701_1113535072032307_347226448942553876_n.jpg
 
Käkar tapas och dricker rödvin på ett hak och försöker komma över snubben som sa att jag hade "muskulösa ben". HELT ÄRLIGT män alltså :banghead:
Min vän exmodellen numera karriärsjuristen stöttar. Samma snubbe sa även att jag hade "gulliga kinder". PÅ RIKTIGT. Man kan möjlighet ha bra kindben eller slanka ben. Har man det inte kan man LJUGA lite
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
677
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 938
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp