Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en mysig ledig vecka med barnen, men fullt med saker inbokat! Klarar inte av det märker jag, blir stressad och får ångest! Försöker att inte tänka för mkt framåt utan vara här och nu :-(. Imorgon banken kl 9:00 måste lämpa av barnen hos farmor å farfar först blir till att gå upp tidigt! Ångesten och stressen blir inte bättre utav att vi ska renovera hela köket själva och idet ingår riva en vägg , och jag vill som vanligt att det skulle vara klart igår helst .
 
Käkar tapas och dricker rödvin på ett hak och försöker komma över snubben som sa att jag hade "muskulösa ben". HELT ÄRLIGT män alltså :banghead:
Min vän exmodellen numera karriärsjuristen stöttar. Samma snubbe sa även att jag hade "gulliga kinder". PÅ RIKTIGT. Man kan möjlighet ha bra kindben eller slanka ben. Har man det inte kan man LJUGA lite
Äsch. enda gången under 20 är som maken kommenterade mitt utseende var när han sa att jag ju inte var så snygg precis, men klädde mig bra så det inte märktes.:D
 
Förresten, idag blev jag retad av en av DHLarna. Jag satt medvryggen mot honom i den livliga terminalen när han ropade mitt namn, vilket jag inte hörde. Efter några försök bytte han till att ropa "darling", varpå jag såklart hör i-et. Han tyckte såklart att det var skitroligt att jag inte reagerar på mitt namn, men på darling. :cautious: :meh: :D
 
Jag funderade på vad den här tråden var för dålig A eller B kopia innan jag kom på att vi kanske fyllt den gamla.
Letade febrilt efter etiketten med: made in China men @EmmaW gör bara snygga märkesvaror så det var ju lugnt.
Hur seg i tanken är jag ibland som inte ens reagerade att det kunde vara så illa att vi fyllt den, får nog satsa på ny energi imorgon.
Tror förklaringen finns då jag igår kväll till i morse var jag telefonstöd till en vän som väntar på ev. dåliga besked.
Min sömn blev ca 40 minuter och sen iväg på ett långt trist möte jag helst hade struntat i men ibland är det ju bara bita ihop.
Nej-nej-nej, Kineserna skickar sitt hit och jag fick 2 påsar idag igen så nu fattas det bara 3 kollin. :up:

Tullen kontaktade mig en gång och frågade vad det var i påsen och jag sa "öppna, det SKA vara små ytmonterade motstånd, såna som sitter i din laptop bla. men är det nåt annat så vill iallafall inte jag befatta mig med det så elda upp det isåfall." Killen garvade och sa "så du gillar inte heller piller och pulver då" och jag svarade "nä fy fan, det kan dom hållas med som redan tänkt klart". :D

När jag var förbi tullen tittade jag in och hejade på killen, det visade sig att såna påsar ibland stulits och använts till droghandel bara för att dom inte gick att röntga så därför var dom extra på tårna när det kom många under samma månad till samma adress. Jättebra tycker jag! :up:
 
Lycklig katt med nya batterier i laserpekaren, hon är lite svårflörtad med leksaker haha.
Rosslar som en jag vet inte vad för såklart krånglar det med förnyelse av receptet på oxis...
Nåja kunde vara värre... :)

Jag har kaffe och mjölk och mat till djur och mig själv .
Krävs inte så mycket för att jag ska bli glad haha
 
Sjukt trött på uvi. Jag intalar mig själv att ett glas vitt vin är vad en doktor skulle ordinerat.

I övrigt är jag en smula stolt över att jag verkar ha kickat igång en liberal manifestation mot nazisterna som ska demonstrera i Borlänge 1 maj.
 
Ont under fötterna. Men gått en promenad på en timme nu iaf och innan det hjälpt mamma flytta över lite saker till nya lägenheten. Känns som om jag kommit i gång nu iaf. Imorgon ska jag till Intersport och hämta mina nya skor :)
 
I glädjeyran över att ha sålt lite i shoppen råkade jag in å kolla tyg... 600 kr på ett ställe som jag nu beställt, och så hittade jag ett tyg som har vart så populärt att jag sålt slut på det jag gjort av det typ, på ett annat, kollade där och plockade på mig tyg för 900 kr :meh: Inte bestämt mig än hur mycket jag ska köpa, men uggletyg går alltid hem, och vem kan motstå detta :rofl::rofl: *känner stort köpbegär* så snälla säg att det vore roligt att ha grytlappar i det tyget eller typ tygkassar :grin::p
83_ls1383_001.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
677
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 935
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp