Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om en vecka somnar vofflan in om hon inte blir sämre under veckan.
Fy vad tufft det är..
20150826_220738_zpsuzfhejhw.jpg
 
Varit ute på en lång härlig ridtur i sällskap med stallägaren. Helt underbart var det :love:

Nu äta, bada och försöka sova lite innan det är dags för nattjobb.
 
Lilla kissen då :heart
Hon ville inte ens ha räka nu så hennes ego är rejält stött! Men hon rör sig obehindrat, om än lite långsammare än vanligt, så de fysiska skadornaverkar bara vara såret. Hon har sedan många år en cysta på magen vid kejsarsnittsärret och såret är mitt på cystan.
 
Laddar för att cykla till en fd arbetskamrat som ska bjuda på mat. " Sri Lanka mat fast inte så stark som jag brukar göra" Ska bli spännande och gott. Ska försöka lista ut bästa cykelvägen. Innan jag åker vet på ett ungefär vart jag ska
 
Tog ett dressyrpass med en stel tant, som troligtsvis har träningsvärk... bådar gott inför imorgon när vi ska på ridlektion och det är hoppning. Tror inte hon kommer kunna ta det lugnt (hon älskar att hoppa och taggar järnet).. idag fokuserade vi på lösgjordhet, sen hur det gick var en annan femma, men tror de gick hyffsat åtminstone. :p
 
Hjälp mig och kom på vad jag vill ha till kvällsmat snälla!
Jag har inte haft så mycket aptit senaste dagarna så jag får välja precis vad jag vill bara jag kan få i mig lite mat.
 
Vad gör jag? Jo jag syr i vanlig ordning :rofl: Det nya blåa uggletyget har gått åt i rasande fart, redan slut :) Eller ja, det är småsnuttar kvar som kanske får bli nått skoj av så småningom :angel:
Börjar dock bli hungrig, så undra vad tusan jag ska äta...
 
Jag vill flytta till hyreslägenhet!!! :arghh: Jag har suttit på kurs inomhus hela dagen, visserligen intressant men inomhus när det äntligen är sol... Kommer hem och skulle börja med maten, ner till källaren och frysen och börjar sniffa på vägen ner... :crazy: Och inser att pumpjäveln i avloppshelvetet inte har gjort sitt jobb... :arghh: Vatten i hela tvättstugan och en bit in i nästa rum...
Kopplingen hade släppt från pumpen så pumpen pumpade runt runt vattnet istället för att pumpa det in i bädden och därmed även tillbaka in i huset. :yuck::yuck::yuck: Så när jag äntligen kände att jag kanske skulle kunna bringa någon ordning i huset som är i kaos så inser jag att den tid jag har över kommer att gå till att skura källaren, i flera omgångar... :yuck::arghh:
 
Nu har jag gjort ett pass cxwork :D
Åfyfan....det är brutalt jäkla jobbigt ju :rofl: grymt! :bow:
Jag har bara sett en bit av den här releasen i väntan på Ba (komb.pass cx30/ba30) och det räcker...

Påminde mig om att jag ska kolla om jag har sällskap till gymmet kl skittidigt imorgon bitti, då blir det Challenge kl 8, har jag inte det så blir det S. Challenge kl 10...eller kanske båda?? :rofl: (och så Bodyjam på kvällen)... Hmm...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
677
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 938
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp