Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var på krogen igår med kompisar, dom andra drack öl och sprit, jag drack 2 cola eftersom jag skulle köra hem sen i natten, gissa vem som är bakis idag? :meh:

Sista gången jag går på krogen iallafall, det ska fan gå ut bland folk när man sen sover bort halva dan efteråt och då var jag ändå hemma strax efter 11. :mad:
 
Min femtonåriga katt har varit i slagsmål. Eller, jag såg hur hon gav upp och la sig på rygg när den andra katten hoppade på henne :mad: resultatet blev ett ytligt punktsår på magen som blöder med ljust blod och en katt som stresskräks :down: nu har hon iaf gått och lagt sig på gästsängen i lugn och ro. Hoppas hon kan låta bli att slicka på såret också!
Det positiva i det hela va att hon insåg att något var knas så hon kom när hag kallade på henne :heart
 
Jag hatar mina självskadetankar. Som tur är sitter jag på en buss. Kan typ hantera det när jag riskerar att skada andra samtidigt.
 
Min femtonåriga katt har varit i slagsmål. Eller, jag såg hur hon gav upp och la sig på rygg när den andra katten hoppade på henne :mad: resultatet blev ett ytligt punktsår på magen som blöder med ljust blod och en katt som stresskräks :down: nu har hon iaf gått och lagt sig på gästsängen i lugn och ro. Hoppas hon kan låta bli att slicka på såret också!
Det positiva i det hela va att hon insåg att något var knas så hon kom när hag kallade på henne :heart

Stackars kisse :( :heart
 
Roat mig med att plocka ut allt i mina skåp för att sortera/göra fint. Började med ett helt kaos på diskbänkarna. Satte lock på burkarna, slängde de jag inte ville ha/inte fanns lock eller burk till). Nu är det ordning i alla mina skåp och det blev två icapåsar fulla med skit som jag ska ta med till tippen och slänga när jag har tillgång till bil (eller om jag försöker mig på att ta en promenad dit någon dag snart).

Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig, hänga upp tvätten och sedan ska jag åka iväg en sväng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
677
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
112
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 935
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp