Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om en vecka somnar vofflan in om hon inte blir sämre under veckan.
Fy vad tufft det är..
20150826_220738_zpsuzfhejhw.jpg

:heartheart:heartheart
 
Jag är trött efter dagens resande som följdes av att jag har lämnat Mathilde till sin pappa, fixat stallet och packat upp väskorna.
Nu ska jag duscha inklusive tvätta håret, äta och skriva veckoreflektion.
 
Om 37 timmar är domen tillgänglig. Varför nojar jag över att han ska bli friad för? Han hade ju inte blivit kvarhållen i häktet om han skulle bli friad...
 
Jag hade egentligen tänkt fixa stallet före utbildningen imorgon men nä, jag har ju kvällsfodring i vilket fall som helst. Jag ska sova ända till klockan 7! :banana:
 
Har kraschat i soffan med hund och netflix. Har haft besök här hela helgen. Jättemysigt. Men tar energi för någon som inte är helt frisk.
Pålle kom in halt också i fre. Så har sovit dåligt av det och oroat mig. Är lite för hysterisk. ;)
Har varit med stallägaren på hingstvisning på Strömsholm.
Så nu är jag trööööött!
 
@Snurrfian Inte skoj med hyreslägenhet heller tyvärr alla gånger.
Jag har avloppsproblem som verkar vara låg prioritering på att fixa, förvisso är felet antagligen "någon annanstans" i huset och de ska jaga inhyrt bolag som kan vara skyldiga men det hjälper inte mig när det luktar :turd::yuck: och jag får fylla vatten i badkarsavloppet där alla mina rör går ihop för att stoppet gör att nivån sjunker så vattenlåset avger odörer.
Fördel med egen kåk, man kan ju testa att göra något för att laga saker men här är det bara att vänta ett tag just nu dock tänker jag ringa och kolla onsdag lunch om jag inte hört något.
Höja hyran är inga problem däremot. :meh:
 
Kan inte sova. Vem har snott John Blund? :cautious:

Borde ligga däckad av medicinen mot huvudvärken men icke! Vaken och rastlös :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
609
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 799
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp