Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åfyfan....det är brutalt jäkla jobbigt ju :rofl: grymt! :bow:

Påminde mig om att jag ska kolla om jag har sällskap till gymmet kl skittidigt imorgon bitti, då blir det Challenge kl 8, har jag inte det så blir det S. Challenge kl 10...eller kanske båda?? :rofl: (och så Bodyjam på kvällen)... Hmm...
Skall erkännas att jag inte gjorde alla övningar fult ut :angel:

Klockan åtta är inte skittidigt ;)
Mvh börjar jobba klockan sju

ps. är dock glad att jag inte jobbar som pojkvännen, han börjar jobba om 7 timmar O_o
 
@Sonic76 - alltid lika tungt. Hoppas allt
Skall erkännas att jag inte gjorde alla övningar fult ut :angel:

Klockan åtta är inte skittidigt ;)
Mvh börjar jobba klockan sju

ps. är dock glad att jag inte jobbar som pojkvännen, han börjar jobba om 7 timmar O_o
Men det gör inte jag heller. Man gör sitt eget "fullt ut"! :)
Jag kör ofta alternativ till de vanliga övningarna pga att de inte funkar riktigt heller.
Har kört ett helt Grit Strength utan vikter t.e.x :D
Det är dagsformen som styr.
Första Ba efter olyckan stod jag mest och sprattlade när de andra sprang omkring och hoppade :p

Sant. Tisdagar är skittidigt, då är det Tabata 07.30.
Eller, jag tror det är tisdagar i alla fall :rofl:

Edit : onsdagar var det.
Jag tror jag blandat ihop dagarna helt nu, inte van vid morgonpass :p
Mvh/jobbar inte alls
:p
 
Sovit en liten stund och ska snart iväg till Värnamo för första nattpasset där. Jag är lite nervös då jag har noll koll på rutiner och så..
 
@Sonic76 - alltid lika tungt. Hoppas allt

Men det gör inte jag heller. Man gör sitt eget "fullt ut"! :)
Jag kör ofta alternativ till de vanliga övningarna pga att de inte funkar riktigt heller.
Har kört ett helt Grit Strength utan vikter t.e.x :D
Det är dagsformen som styr.
Första Ba efter olyckan stod jag mest och sprattlade när de andra sprang omkring och hoppade :p

Sant. Tisdagar är skittidigt, då är det Tabata 07.30.
Eller, jag tror det är tisdagar i alla fall :rofl:

Edit : onsdagar var det.
Jag tror jag blandat ihop dagarna helt nu, inte van vid morgonpass :p
Mvh/jobbar inte alls
:p
Funderar på vilket pass jag ska på imorgon, inte mycket att välja på
Finns spinning, som är BLÄ! Zumba, bodypump, vart på en gång och kunde inte gå i trappor på en vecka,cxworx, grit strength och bodyattack.

Var visst mer att välja på än vad jag trodde :o Vad tycker du att jag ska gå på?
 
Funderar på vilket pass jag ska på imorgon, inte mycket att välja på
Finns spinning, som är BLÄ! Zumba, bodypump, vart på en gång och kunde inte gå i trappor på en vecka,cxworx, grit strength och bodyattack.

Var visst mer att välja på än vad jag trodde :o Vad tycker du att jag ska gå på?
Beror lite på vad du gillar?
Vad du än väljer, förutom Zumba (eller ja, man kan kanske få träningsvärk av det också, kanske) kommer du få sån träningsvärk så du inte kan gå sen :rofl: ;)
Men jag tycker du kan köra lite GS åt mig, eftersom det kommer dröja 2-3 månader till innan jag är där :p
Ba är ju lättast att anpassa eftersom du inte använder några redskap/vikter (är det kombo med Cx?) och riktigt, riktigt roligt.
Bp är också roligt, men inte på samma sätt. Vill man ha fart och energi är det Ba och GS som gäller :D

(Jag hade gått på allt utom Zumba och Cx om jag varit i form för det :p )

Vad är det för gym du går på?
 
Om en vecka somnar vofflan in om hon inte blir sämre under veckan.
Fy vad tufft det är..
20150826_220738_zpsuzfhejhw.jpg
Usch vad jobbigt! Lider med dig :(
 
Beror lite på vad du gillar?
Vad du än väljer, förutom Zumba (eller ja, man kan kanske få träningsvärk av det också, kanske) kommer du få sån träningsvärk så du inte kan gå sen :rofl: ;)
Men jag tycker du kan köra lite GS åt mig, eftersom det kommer dröja 2-3 månader till innan jag är där :p
Ba är ju lättast att anpassa eftersom du inte använder några redskap/vikter (är det kombo med Cx?) och riktigt, riktigt roligt.
Bp är också roligt, men inte på samma sätt. Vill man ha fart och energi är det Ba och GS som gäller :D

(Jag hade gått på allt utom Zumba och Cx om jag varit i form för det :p )

Vad är det för gym du går på?
GS är det pass jag brukar gå på. Så får nog bli det imorgon med.

Har gymkort på stc
 
GS är det pass jag brukar gå på. Så får nog bli det imorgon med.

Har gymkort på stc
Eller så testar du något nytt då ;)
Googlade lite, kollade på ett av gymmen, såg att det fanns AfHo! :D
...och BodyJam! :love::love:
Verkar vara ett bra gym :D
...kollade vidare på det, vilket grymt utbud!
Om jag nu kollade på "ditt" gym, vet jag inte, men...ändå :p
Massa, för mig, helt okända pass t.o.m...
 
Senast ändrad:
Jag vill flytta till hyreslägenhet!!! :arghh: Jag har suttit på kurs inomhus hela dagen, visserligen intressant men inomhus när det äntligen är sol... Kommer hem och skulle börja med maten, ner till källaren och frysen och börjar sniffa på vägen ner... :crazy: Och inser att pumpjäveln i avloppshelvetet inte har gjort sitt jobb... :arghh: Vatten i hela tvättstugan och en bit in i nästa rum...
Kopplingen hade släppt från pumpen så pumpen pumpade runt runt vattnet istället för att pumpa det in i bädden och därmed även tillbaka in i huset. :yuck::yuck::yuck: Så när jag äntligen kände att jag kanske skulle kunna bringa någon ordning i huset som är i kaos så inser jag att den tid jag har över kommer att gå till att skura källaren, i flera omgångar... :yuck::arghh:
:yuck::yuck::yuck:
 
Eller så testar du något nytt då ;)
Googlade lite, kollade på ett av gymmen, såg att det fanns AfHo! :D
...och BodyJam! :love::love:
Verkar vara ett bra gym :D
...kollade vidare på det, vilket grymt utbud!
Om jag nu kollade på "ditt" gym, vet jag inte, men...ändå :p
Massa, för mig, helt okända pass t.o.m...
De har många gym ;) bor i en stad med 25 tusen invånare, så vårt utbud är något sämre.

Gjorde första träningspass i måndags sen uppehållet, så kan nog gå på GS imorgon ;)
 
De har många gym ;) bor i en stad med 25 tusen invånare, så vårt utbud är något sämre.

Gjorde första träningspass i måndags sen uppehållet, så kan nog gå på GS imorgon ;)
Heja! :D
Jag håller mig till challenge/s.challenge och jam jag...men jag saknar verkligen, verkligen både grit och bp, mest p.g.a de instruktörerna :(
Eller ja, ena bp instruktören är samma som kör ba, och det är jag jätteglad för, såklart :D
Vi har för bra instruktörer, såå svårt att välja bort pass, eller tvingas välja bort :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
609
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
  • Artikel
Hästnyheter Man vill höja lägstanivån och komma bättre förberedd till mästerskap. Därför har Sverige tänkt om och deltar inte vid VM i distansritt...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag har fått nytt pass och behöver uppdatera min reseprofil på jobbet. Var i hela fridens namn hittar jag dokumentnumret? Det jag...
Svar
14
· Visningar
1 802
Senast: Clabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp