Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Klara jag tolkar det som att du bor norr om Göteborg då. Typ var i landet då? Bor du i närheten av mig kanske? Bukefika isf?
 
Kram till alla som behöver det.





Jag behöver lite pepp. Har fått för mig att aset kommer bli friad....
 
Jaha, här är man borta i verkligheten några dagar och så är det en ny tråd!
På't igen då.

Ska belöna min stackars häst för hans insats på tävlingen igår med en vaccination och tandkoll idag. Tror inte han blir imponerad :cautious:
 
Väntar på att Schenker ska skicka en paketlapp. Har väntat ett bra tag, och har varken fått orderbekräftelse eller paketlapp. Börjar bli rädd att jag skrivit fel på mailadressen. Kul när man redan betalat...
 
Åter igen en dag i svält och elände.

Dagens övningar består i att laga en lastare som spruckit. Jag gör ju inte sånt längre utom när det gäller närmsta vänkretsen, dom andra får laga sitt skit själv eller lämna in det.
 
Men tack! :love:

Den korta versionen: exet misshandlade mig som faan. Huvudförhandling i tingsrätten avklarad. Han är åtalad för grov kvinnofridskränkning och tre fall av grov misshandel. Dom faller i morgon. Svinbra bevisläge. Men rädd och nojig ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 377
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 551
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 796
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 859
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp