Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herre Gud vad ni skriver! En liten jobbhelg och bam ny tråd. Har inte hunnit läsa ikapp men det verkar som att djur är sjuka och väntan på dom är i luften. Kram och pepp till er alla.

Jag har haft en oförskämt bra fm i stallet. Solen skiner så gött och lilla bruna går naken och solar sig. Misstänker att det blir lerbad innan dagen är slut :meh: men det är ju vår :bump: Nu ladda om för ett heldygn till på jobbet!
 
Herre Gud vad ni skriver! En liten jobbhelg och bam ny tråd. Har inte hunnit läsa ikapp men det verkar som att djur är sjuka och väntan på dom är i luften. Kram och pepp till er alla.

Jag har haft en oförskämt bra fm i stallet. Solen skiner så gött och lilla bruna går naken och solar sig. Misstänker att det blir lerbad innan dagen är slut :meh: men det är ju vår :bump: Nu ladda om för ett heldygn till på jobbet!

Du måste verkligen lära dig att prioritera Buke på ett korrekt sätt! :mad: *tsk tsk*


:D
 
Jag fick precis ett nytt jobb :nailbiting:. Och samtligt som det känns toppen att ha säkrat upp för jobb i mer än ett år till framåt så känns det jätteolustigt. Ska lämna jättefina kollegor och ett arbete jag trivs bra med, men jag kan inte leva 3 månader i taget. Som det är nu får jag förlängt lite i taget men de är ändå ärliga och säger att jag inte kan få fast. Kan inte bygga något på det tyvärr...
 
Försökte sitta ute på altanen, men solen försvann bakom molnen och det kändes riktigt kyligt. I och med att kroppen värker så sitter jag nu i soffan inne istället.
 
@Marty Hoppas det nya jobbet har jättefina kollegor med och att du kommer trivas fint, ofta blandade känslor att våga sig vidare men skönt att få lite säkerhet.
Hoppas du uppdaterar :)

@hemlig Jag kan skicka lite sol till dig har lite för mycket på min balkong för att det ska vara skönt för ögonen men värmen kan jag ha kvar utan ändring helst :banana:
 
Är det inte nu man ska akta solen då den är "farlig" vid den här årstiden? Har för mig det är något med UV-strålningen att göra.
 
Jag har precis haft min tredje panikångestattack för dagen. Logik och rationellt tänkande verkar inte hjälpa alls :cry:

Känner mig så misslyckad. Allting går verkligen fel i år :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 715
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 312
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 238
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp