Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jepp, jag hade rätt - nu vill jag bara lägga mig under täcket för resten av dagen :banghead: känner mig totalt misslyckad, som om jag aldrig kommer att kunna få något vettigt jobb - bara för att jag märkte att universitetsstudier inte är något för mig.
tumblr_mq4za8bQGh1qbyxr0o1_400.gif

bläh.
 
jag är nog lite deppig för att jag vet att jag kommer att bli deprimerad igen utan något att göra på dagarna som jag var innan jag fick den här praktiken :banghead::(:banghead:
 
Men visst självklart, man ska veta vad man vill göra resten av livet när man är typ 15 år och "ung och dum" :banghead: varför verkar det vara nästan omöjligt att läsa till sig något som finns som gymnasieutbildningar? :confused:
 
Men visst självklart, man ska veta vad man vill göra resten av livet när man är typ 15 år och "ung och dum" :banghead: varför verkar det vara nästan omöjligt att läsa till sig något som finns som gymnasieutbildningar? :confused:
Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv, är dock fortfarande ung!
 
Menade att på mitt jobb är vi mindre än 5% kvinnor och det finns en anledning, vi är tydligen inte lika starka som en man. Och vi kvinnor jobbar på kontoret...
Utseendet lurar en. Vi var två kvinnor och en man som puttade på en full lastad pall i snö som vägrade röra sig men så kom den kortaste(?) kvinnan och lyckades :p
 
Min hund var typ döende igår igen och idag är hon pigg..
Inte ens vet blir klok på henne.
Men det är bokat lite mer undersökning.
Orkar inte med detta upp och nersvängandet ju

Nu ska jag diska och sen dammsuga.
 
Känslan som uppstår när man köpt en glutenfri pizza och kommer hem och sätter tänderna i den och tänker NEJ! :eek: det här är fel :banghead: så in i norden!!!!!
Dom måste ha tagit fel deg, den är för god, den smakar så himmelskt gott att det måste vara förbjudna saker i den....... :eek: :angel: efter en lång väntan i telefonen når man fram till pizzerian, vrålhungrig, lite irriterad och frågande....för att få svaret att det är den rätta degen och att dom har ändrat receptet till nåt dom tyckte smakade lite bättre.....Den är himmelskt god! :d :up: :banana:
En del pizzerior kan! Den smakar precis som "vanlig" pizza! :bow: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 551
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 825
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 859
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp