Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, försökte med lite avslappning i form av färgläggning men ryggen blev arg efter bara några minuter. Har en känsla av att jag ska somna tillsammans med A ikväll...
 
Här kommer hatinlägg som inte bör läsas:

Jag avskyr Windows 10. Laptopen installerade den av sig själv och nu går datorn knappt att använda. Allt är trögt. Jag kan inte scrolla med touch-plattan (eller vad den nu heter). Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Ska jag behöva köpa en ny laptop för att datorn envisas med att på eget bevåg - utan min tillåtelse - installera 10:an? Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. HATAR!

Om det är något som får igång mig så är det jävla apparater som inte fungerar!!!

PS/Avskyr 10:an.......
 
Här kommer hatinlägg som inte bör läsas:

Jag avskyr Windows 10. Laptopen installerade den av sig själv och nu går datorn knappt att använda. Allt är trögt. Jag kan inte scrolla med touch-plattan (eller vad den nu heter). Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Jag hatar Windows 10. Ska jag behöva köpa en ny laptop för att datorn envisas med att på eget bevåg - utan min tillåtelse - installera 10:an? Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. Jag hatar 10:an. HATAR!

Om det är något som får igång mig så är det jävla apparater som inte fungerar!!!

PS/Avskyr 10:an.......

Hade du 7:an innan? Det ska gå att nergradera från 10:an men jag har inte gjort det själv.

/hon som kör 7:an på sin laptop och tänker fortsätta med det tills det är dags för ny dator
 
Precis insett att jag inte ska installera Win10, har struntat i det hitills och kommer så göra ett bra tag till, tack @aprilmaj för rak information. *lider med dig* :meh:
Näe, gör inte det!!! Det är djävulens påfund! Jag ger mig den på att det är någon sadistiskt människa med kopplingar till datorförsäljningsindustrin som har hittat på 10:an. Hur fan man nu ens i sin vildaste fantasi kan komma på något så vidrigt idiotiskt...

Jag är ARG!!!
 
Är det nu jag ska säga att jag har win 10 och är ganska chill med det? :o
Det enda som blivit vajsing är att den tycker inte att Dolby ljudnåntingnånting inte funkar, trots jag har ljud :cautious: Annars tycker jag det funkar rätt bra :)
 
Gör det?! Är det svårt? Var kan jag läsa hur man gör? Helst med simpelt språk och bilder. Typ: Tryck på vänster plupp :up:

Så här kanske?
http://pcforalla.idg.se/2.1054/1.634301/avinstallera-windows-10

Känner du dig osäker skulle jag knata in på en bra datorbutik som har service och be att de gör det. Visst, det kommer att kosta lite pengar men det är det förmodligen värt.

Har du kvar recoveryskivorna kanske man ev kan använda dem men jag är inte säker på det. Oavsett vad du gör, se till att spara viktig data innan något görs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
6 222
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
706
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 081
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 886
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp