Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det nu jag ska säga att jag har win 10 och är ganska chill med det? :o
Det enda som blivit vajsing är att den tycker inte att Dolby ljudnåntingnånting inte funkar, trots jag har ljud :cautious: Annars tycker jag det funkar rätt bra :)

Ja, jag tyckte inte 10:an var katastrof (jag fixade det på svärmors och särbons nya datorer). Det är dock inte så mycket bättre att jag ser någon anledning att uppgradera min dator, den är så pass gammal.
 
Jag har förresten haft paus i sömnaden av väskor, det levererades hem pizza :d ny ska jag fortsätta sy väskor och kolla på The huntsman: winter's war :) inte super kvalité, men hellre det än med kinesisk undertext som det var på första varianten jag hittade :rofl:
 
Jag läste några rader, men så stod det backup och recoverynyckel och där förlorade de mig. Antingen får jag gå till datorbutik och be dem göra det eller köpa en ny laptop. Den här är ca tre år. Det kanske är dags för en ny?

Men vad det retar mig!!!!!!! Bara för att Windows 10 har fått för sig att den kan invadera vilken dator den känner för... Snacka om gränslöst :mad: Windows 10 borde få näringsförbud - eller snarare EXISTENSFÖRBUD. Komma där och bara ta för sig.
 
Jag läste några rader, men så stod det backup och recoverynyckel och där förlorade de mig. Antingen får jag gå till datorbutik och be dem göra det eller köpa en ny laptop. Den här är ca tre år. Det kanske är dags för en ny?

Men vad det retar mig!!!!!!! Bara för att Windows 10 har fått för sig att den kan invadera vilken dator den känner för... Snacka om gränslöst :mad: Windows 10 borde få näringsförbud - eller snarare EXISTENSFÖRBUD. Komma där och bara ta för sig.

Har du automatisk uppdatering påslagen kan det var det som spökat misstänker jag (kanske i kombination att du klickat på något).

Jag är lätt datanörd och en paranoid kontrollfreak (ja, jag känner mig själv :p) när det gäller mina filer så jag har aldrig automatisk uppdatering påslagen.

Min laptop är nog tre år (kommer inte ihåg när jag köpte den) men den funkar utmärkt till det jag använder den till och då ser jag ingen mening med att byta. Visst, det är alltid kul med något nytt men jag har inte sådana pengar att jag kan slänga dem på något som bara är kul. Det måste vara nödvändigt också.
 
@aprilmaj Du missade nog mitt "inte" känns som en bra ide att låta bli att få hjärtsnörp och hjärnbrand så lugn och fin, hoppas du kan fixa bort din så det fungerar för dig igen.
*håller tummarna stenhårt*
Lugn och fin??? Näääver när det gäller apparater som gör som de vill. Ja, det är väl inte datorns fel egentligen utan det är den där vämjeliga Windows 10 som far fram som en farsot och smittar ner min oskyldiga laptop.
 
Har du automatisk uppdatering påslagen kan det var det som spökat misstänker jag (kanske i kombination att du klickat på något).

Jag är lätt datanörd och en paranoid kontrollfreak (ja, jag känner mig själv :p) när det gäller mina filer så jag har aldrig automatisk uppdatering påslagen.

Min laptop är nog tre år (kommer inte ihåg när jag köpte den) men den funkar utmärkt till det jag använder den till och då ser jag ingen mening med att byta. Visst, det är alltid kul med något nytt men jag har inte sådana pengar att jag kan slänga dem på något som bara är kul. Det måste vara nödvändigt också.
Jag antar att jag har automatisk uppdatering påslagen, för rätt var det är säger datorn att jag inte får stänga av den för då ska den minsann uppdatera. Och nästa gång ska den göra något annat, konfigurera kanske.
 
Som jävla lök på laxen så sprack den tunna ribban under mitt soffbord nu. Jag get ju att den egentligen inte tål att luta fötterna mot, men gör det alltid ändå. Nu gav den sig :( vet inte hur jag ska kunna laga/förstärka utan att det blir skitfult :( går nog och lägger mig nu...
 
Som jävla lök på laxen så sprack den tunna ribban under mitt soffbord nu. Jag get ju att den egentligen inte tål att luta fötterna mot, men gör det alltid ändå. Nu gav den sig :( vet inte hur jag ska kunna laga/förstärka utan att det blir skitfult :( går nog och lägger mig nu...
Määh! Vet känslan:crazy: stor kram från mig och Hårbollarna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
6 222
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
706
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 081
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 886
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp