Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ha, du är snällare än vad jag är :p Jag är som värsta exercissergeanten när jag ska fota häst. Den som håller i snöret har inget att säga till om :D

Däremot hatar jag när jag håller i snöret och jag inte får direktiv (har hänt). Jag har ju noll koll på hur det ser ut från sidan :meh:
Jag försökte förklara att det inte går att fota med den bakgrunden, därför är det också få bilder som faktiskt är tagna åt det hållet ;)
Men den här damen var mycket speciell. Bl.a. mötte jag upp henne på ett ställe hon själv föreslagit, och var sen irriterad över att hon minsann fått åka en omväg på si och så lång tid :crazy:
 
Jag försökte förklara att det inte går att fota med den bakgrunden, därför är det också få bilder som faktiskt är tagna åt det hållet ;)
Men den här damen var mycket speciell. Bl.a. mötte jag upp henne på ett ställe hon själv föreslagit, och var sen irriterad över att hon minsann fått åka en omväg på si och så lång tid :crazy:

Sådant blir jag skitarg på :mad: var glad att jag kommer dit med min dyra utrustning gratis liksom!

Jag antar att det var sista gången som hon fick fotat av dig iaf :grin:
 
Sådant blir jag skitarg på :mad: var glad att jag kommer dit med min dyra utrustning gratis liksom!

Jag antar att det var sista gången som hon fick fotat av dig iaf :grin:
Definitivt!! Första och sista gången. Det är liksom åsikter om allting även nu i efterhand. Andra som jag gjort samma sak med har snarare varit jätteglada över att få bilder på sig och sina hästar utan att betala någonting, men här verkar det som att hon tycker att jag ska vara tacksam över att jag fick fota henne och hennes häst (och då är det ingen Tyra Banks vi snackar om heller)
 
Funderar på när det är tänkt att man kan klippa gräset? Jag började klippa igår efter flera dagars regn, men solen försvann nästan ganska exakt som åkgräsklipparen rullade ut från maskinhallen. Och sen har det regnat till och från, även idag fortsätter det :mad::mad:
 
Definitivt!! Första och sista gången. Det är liksom åsikter om allting även nu i efterhand. Andra som jag gjort samma sak med har snarare varit jätteglada över att få bilder på sig och sina hästar utan att betala någonting, men här verkar det som att hon tycker att jag ska vara tacksam över att jag fick fota henne och hennes häst (och då är det ingen Tyra Banks vi snackar om heller)

Synd att du inte bor i Skåne. Jag hade gärna fått både hästar, hund, katt, barn och mig själv fotad :)
 
Synd att du inte bor i Skåne. Jag hade gärna fått både hästar, hund, katt, barn och mig själv fotad :)
Hade gärna fotat er! Gula hästar är något speciellt :love:
Dessvärre alldeles för långt ifrån Västerås, där jag befinner mig nu :( Och de vänner jag haft där nere har flyttat uppåt, så jag har inga ärenden förbi heller
 
Definitivt!! Första och sista gången. Det är liksom åsikter om allting även nu i efterhand. Andra som jag gjort samma sak med har snarare varit jätteglada över att få bilder på sig och sina hästar utan att betala någonting, men här verkar det som att hon tycker att jag ska vara tacksam över att jag fick fota henne och hennes häst (och då är det ingen Tyra Banks vi snackar om heller)

Det är klart att den man fotar får komma med önskemål (även om man gör det gratis) men krav är ju lite väl magstarkt. Jag tänker önskemål i stil med: "Här vid trädet skulle jag vilja ha en huvudbild, går det att få till?".
 
Det är klart att den man fotar får komma med önskemål (även om man gör det gratis) men krav är ju lite väl magstarkt. Jag tänker önskemål i stil med: "Här vid trädet skulle jag vilja ha en huvudbild, går det att få till?".
Ja sånt är helt okej! Dom jag var hos innan hade lite förslag utifrån bilder dom sett och ville "härma", och sånt tar jag tacksamt emot eftersom det ger nya idéer för framtida fotande.
Men den andra sessionen var inte så, utan det kändes mer som chef och anställd. Det är också en bidragande faktor till att få av bilderna är okej i mina ögon, för jag tappade suget att leta bättre vinklar och omgivningar att föreslå när hon redan bestämt att "den här platsen är bra, här ska vi vara".
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
150
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 869
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp