Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är då du vinkar lite käckt och säger (skriker?) "Vad tycker ni om mitt nya vrålåk?!"

:rofl: :rofl: :rofl:

Nu är det ju så att jag inte har någon åkgräsklippare trots mina gigantiska gräsmattor så här vinkas det inte. Båda händerna behövs för att styra eländet (den lille OCD:aren inom mig HATAR om man missar en fläck, det ser för jävligt ut! :mad:).
 
:rofl: :rofl: :rofl:

Nu är det ju så att jag inte har någon åkgräsklippare trots mina gigantiska gräsmattor så här vinkas det inte. Båda händerna behövs för att styra eländet (den lille OCD:aren inom mig HATAR om man missar en fläck, det ser för jävligt ut! :mad:).
Kan man inte montera en sån där ståbräda, som på barnvagnar?
Eller måste man putta den framåt själv? I så fall föreslår jag hoverboard!
 
Kan man inte montera en sån där ståbräda, som på barnvagnar?
Eller måste man putta den framåt själv? I så fall föreslår jag hoverboard!

Nog för att den är självgående och jag inte är så fet som jag tror jag är men en ståbräda skulle göra att det garanterat blir för mycket för motorn! :rofl:

Hoverboards är :devil: sätt att fylla akuten med benbrott på de som är under bryta lårbenshalsen-ålder :cautious:
 
Jag tänkte freestyla. Men tänker mig att man först kokar och kyler pastaskruvar. I en skål intill blandar man creme fraiche, majonnäs, purjolök, sweet chilisås och eventuella andra kryddor som man sen blandar ner pastan i när smaken är bra.

Åh, så gott det lät! :love:
 
Sssch, hoverboards ger sjukgymnasterna jobb ;)
Precis som fotboll, vilket snarare är en knäsjukdom än en sport :angel:

Innebandy ska vara bra också har jag hört ;)

Själv kvaddade jag mitt knä med hjälp av ko när jag var 16-17 år :meh: Inte så illa att jag uppsökte vård men det knäet krånglar med jämna mellanrum :cautious:
 
Nu sitter jag och redigerar om bilder från igår. Påminn mig om att aldrig mer fota människor. Jag önskar att jag aldrig gjort den där fotograferingen
 
I den åldern är man ju odödlig, inte behöver man vård då inte :meh:

Jo tack, det där med knäet är inte det enda jag betalar för nu :meh: Jag fick min första häst när jag var 11 år och det fanns inte vatten i stallet så jag har burit många vattenhinkar utan att tänka på hur jag lyfte dem :cautious:
 
Nu sitter jag och redigerar om bilder från igår. Påminn mig om att aldrig mer fota människor. Jag önskar att jag aldrig gjort den där fotograferingen

Jag gör så att jag fotar, väljer ut de bästa och sedan får de fippla med dem själva :p

Det är när jag gör något gratis då, är det jobb blir det ju en annan femma.
 
Jag gör så att jag fotar, väljer ut de bästa och sedan får de fippla med dem själva :p

Det är när jag gör något gratis då, är det jobb blir det ju en annan femma.
Det är var också gratis. Hon ställde upp med häst och sig själv som modell gratis och jag fotade gratis = skulle bli winwin. Det blev det inte :p
Först var hon en timme sen = solen stod för lågt i förhållande till det håll där bakgrunden såg okej ut. Hon själv tyckte "fota härifrån! Nu är hen jättefin!!" mest hela tiden, medan jag själv kände att det inte spelar någon roll hur fint hästen står när bakgrunden är full av hus, bilar, människor och vägskyltar...
Det har hela tiden varit väldigt mycket åsikter från hennes håll, på allting. Och tjat om bilderna, trots att jag tidigt förklarade att jag inte hade tillgång till en dator som jag kunde redigera ordentligt på, eftersom min reklamerats.
Resultatet av fotosessionen (som tog mig sisådär 3h på plats och därefter 2-3h med redigering) blev ett gäng bilder som jag knappt vill visa för någon, för jag är inte ett dugg nöjd med dom.
 
Det är var också gratis. Hon ställde upp med häst och sig själv som modell gratis och jag fotade gratis = skulle bli winwin. Det blev det inte :p
Först var hon en timme sen = solen stod för lågt i förhållande till det håll där bakgrunden såg okej ut. Hon själv tyckte "fota härifrån! Nu är hen jättefin!!" mest hela tiden, medan jag själv kände att det inte spelar någon roll hur fint hästen står när bakgrunden är full av hus, bilar, människor och vägskyltar...
Det har hela tiden varit väldigt mycket åsikter från hennes håll, på allting. Och tjat om bilderna, trots att jag tidigt förklarade att jag inte hade tillgång till en dator som jag kunde redigera ordentligt på, eftersom min reklamerats.
Resultatet av fotosessionen (som tog mig sisådär 3h på plats och därefter 2-3h med redigering) blev ett gäng bilder som jag knappt vill visa för någon, för jag är inte ett dugg nöjd med dom.

Ha, du är snällare än vad jag är :p Jag är som värsta exercissergeanten när jag ska fota häst. Den som håller i snöret har inget att säga till om :D

Däremot hatar jag när jag håller i snöret och jag inte får direktiv (har hänt). Jag har ju noll koll på hur det ser ut från sidan :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 449
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
110
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 367
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp