Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis färdigt boken Almedalen har fallit av Erik Lewin. Rätt intressant bok då det är en påhittad katastrof som händer i sverige (som i och för sig skulle kunna hända), jag älskar såna böcker tydligen med båda katastrofen och politiken bakom :angel:
Men jag tycker att författaren missade ändå en viktig och stark makt i boken - de sociala medierna. Det utspelade ju sig år 2015 så de sociala medierna borde ha haft en mycket starkare roll än vad de haft i boken, lite besviken där faktiskt :cautious:
 
Har lagt mig och kollar tv. Kroppen är helt slut. Tyvärr är det nog bara att inse att kroppen inte orkar med på mycket jobb som jag har haft de sista två veckorna.
Det blir till och tänka om till nästa sommar om det är värt jobbet i fyra veckor sedan läka fram till december. Älskar ju jobbet, men min kropp avskyr det.
Tack och lov är det bara sex pass kvar.
 
Väntar på John Blund igen. Jag är redo om han bara behagar dyka upp :cautious:

Känner mig så tacksam i kväll över alla fina människor i mitt liv :heart
Känner mig tacksam över var jag befinner mig just nu i livet. Jag har visserligen jobbat stenhårt för att komma hit, och jag lär säkert få nya utmaningar igen att bemästra i framtiden men just nu känner jag mig ganska nöjd med tillvaron trots allt.
Jag har ett bra boende, ett bra jobb, jag har mat på bordet,ordnat upp ekonomin och kan betala och göra rätt för mig, jag har fina vänner, kärleken och även om allt inte är perfekt så är det bra.
Plötligt händer det ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
597
Senast: Piaff
·
Svar
770
· Visningar
40 212
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp