Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är helt jäkla konfunderad. :cautious:

Låste dörren tidigare idag och eftersom jag inte kan lämna den utan att gå tillbaka och känna tio gånger i princip och fotografera då jag drar i dörren blev jag extremt förvånad då jag kom hem och dörren var olåst. Allt är kvar, det enda jag inte hittar är en jäkla disktrasa som dessutom luktade fruktansvärt och skulle i tvättkorgen.

Nu letar jag efter en disktrasa i lägenheten men till ingen nytta. :meh:
 
Är helt jäkla konfunderad. :cautious:

Låste dörren tidigare idag och eftersom jag inte kan lämna den utan att gå tillbaka och känna tio gånger i princip och fotografera då jag drar i dörren blev jag extremt förvånad då jag kom hem och dörren var olåst. Allt är kvar, det enda jag inte hittar är en jäkla disktrasa som dessutom luktade fruktansvärt och skulle i tvättkorgen.

Nu letar jag efter en disktrasa i lägenheten men till ingen nytta. :meh:
Disktrasan fick nog och flyttade hemifrån?
 
Alltså smart, borde ha gjort det men blev så nervös :rofl: Betänkt då att jag ändå hade druckit 2 glas vin när han uppenbarade sig! ;) Kaooooz alltså. Har dock fått inside info att hans perfekta blonda flickvän (troligen med långa ben och BMI 18 har dumpat honom). Så nu är han djupt deprimerad och har förmodligen sänkt sin normala nivå när det gäller motsatta könet. Jag.måste.slå.till.. nu innan han repar sig för mycket (innan det är för sent...) :crazy:

Sätt dig genast och skriv dem där lappen på en servett och avsluta med att göra en röd pussmun i mitten!

Du måste vara på nu!
 
Är helt jäkla konfunderad. :cautious:

Låste dörren tidigare idag och eftersom jag inte kan lämna den utan att gå tillbaka och känna tio gånger i princip och fotografera då jag drar i dörren blev jag extremt förvånad då jag kom hem och dörren var olåst. Allt är kvar, det enda jag inte hittar är en jäkla disktrasa som dessutom luktade fruktansvärt och skulle i tvättkorgen.

Nu letar jag efter en disktrasa i lägenheten men till ingen nytta. :meh:

:rofl::rofl::rofl:

Han kände på sig att han skulle bli dumpad!
 
Disktrasan fick nog och flyttade hemifrån?

Ja, alltså det är så himla konstigt. :rofl:

Jag hade en för mig okänd man som stod och knackade rätt aggressivt på vardagsrumsfönstret för någon dag sedan också och inte direkt slutade när jag visade att jag inte tänkte öppna dörren eller komma ut till honom.

Nä, det är för mycket underligt som händer nu. Samlade han pokemons kan han ta sina pokemonbollar och köra upp dem där solen inte skiner.
 
Nope det gjorde han inte, sorry~ :D
Ja, och den gången sa ju Daryun till Narsus att om han inte hade kommit och hjälp honom hade han varit illa ute, samtidigt som Hirmes klarade av att slåss mot båda samtidigt. Det säger en hel del om hur stark han är. Vilket gör att jag vill att han joinar Arslan ännu mer, bara för att! :p

Ja kanske. Arslan har ju skapat ett väldigt förtroende av folket nu och jag tror lite att det är därför kungen skickar iväg honom. För att han är ett "hot".

Ja, det är den OVAn jag menar med Gieve och Arslan, alltså jag dog. Såg du scenen efter eftertexten?
Den med Innocentus och Hirmes.

Jag har läst det, när de sover över hos några och soldaterna försöker våldta en blind tjej och Hirmes säger åt dem att låta henne vara, sen ser man honom ligga i sin säng med öppna ögon.
Jag undrar vad mangan gör med Irina och framförallt vilken roll hon kommer ha i animen. På ett sätt vill jag att Arslan ska träffa Irina och så kanske de tillsammans kan övertala Hirmes. Lite önsketänkande. :angel:

Vad jag läst om i mangan har de inte introducerat Irina, den blinda prinsessan som introducerades i animen.
Förresten nu när jag kikar igen, visst var den här bilden i mangan?
tumblr_o0ojz8aLfO1rljxhro1_500.png

Tjejen i vattnet är Irina (animen har den scenen när hon är i vattnet), så han tänkte definitivt på henne när han sa åt dem att inte röra den andra tjejen och sen ligger och funderar på varför han gjorde så, han ifrågasätter sig själv. Tänk om mangan kunde uppdateras lite fortare, som det är nu är animen flera mil i föväg. :eek:
Jag skulle nog älska mer om Irina och Hirmes historia i nån flashback i mangan, tror det brukar beskriva mer, men men.

Samtidigt så förklarade mangan att skuggornas ledare är snake king Zahnãk, han pratar om i kapitlet "Shadow of the snake king" om att hans vitalitet börjar återvända, och tänker man efter så sa han i animen att han var "vän" med Hirmes farfar, så han är definitivt ingen ungdom, men frågan är om han verkligen är den han påstås vara.
Äh, Daryun är den svarta starke riddaren så det så! :mad::D Daryun och Narsus är :love: Jag bara älskar att andra kan fråga sig varför Narsus är lojal till Arslan - pengar? ära? makt? :confused: Nej då, måleri :angel::rofl::D

Tror jag också men jag är också säker på att det kommer bita honom i baken. Han skickar ju ut Arslan på att träffa ännu mera folk som kan bli lojala till honom. Objektivt sett så hade det bästa sättet varit att låsa in honom i ett torn där ingen kan nå honom :cautious:

:eek: Kanske jag missade den eller så slutade klippet innan eftertexten eller så minns jag bara inte :cautious: får ta en titt!

Åh så du har läst det! :up: Var osäker. Nu när du visar den där bilden så förnimmer jag mig också det! Det brukar vara mangan som är före animen så det här förvirrar mig totalt :crazy: men jag hoppas att de kommer likna varandra så mycket som möjligt. Fast då måste författaren samarbeta med anime företaget mycket :cautious:

Skuggorna är verkligen ett mysterium men magiska så jag räknar med inget logiskt anseende dem :cautious:
 
Jag steker pannbiff. Jag hatar att steka pannbiff. Varför gick jag med på att steka pannbiff? Och på två jävla kilo färs? :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
606
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
345
Senast: sweep
·
Svar
779
· Visningar
40 784
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp