Vad i hela friden gör vi del XXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Rasta hund sen fortsätta kolla en ny serie och se om den är bra
Är totalt väck nu när jag har mens, i många år trodde jag att jag höll på att få influensan varje gång innan hjärnan kopplade.
Dyrt med mens med när man gör av med åtminstone 3 paket nattbindor varje gång och de billiga inte funkar. Plus då smärtstillande, men de har jag ju ändå nu så även om de inte är så effektiva på just mensvärk så tar de ändå udden av ryggsmärtan jag känner annars.
Pstav är perfekt
 
De nya kläderna passade inte perfekt men helt okej. En skjorta undantaget som var för stor. Den andra skjortan är på gränsen så nästa beställning tar jag ytterligare storlek mindre.
Nu ska jag duscha och äta.
 
Hm, hade för mig att han stod upp tack vare skuggorna men minns säkert fel bara för att Daryun är min favorit :p
Det här är vad Daryun själv säger efter den striden mot Hirmes:
13820923_1350725534958289_68765336_n.jpg
 
Gav du honom en lapp med texten:

Får jag chans på dig?
□ Nej
□ Ja

Xoxo Törnis

Alltså smart, borde ha gjort det men blev så nervös :rofl: Betänkt då att jag ändå hade druckit 2 glas vin när han uppenbarade sig! ;) Kaooooz alltså. Har dock fått inside info att hans perfekta blonda flickvän (troligen med långa ben och BMI 18 har dumpat honom). Så nu är han djupt deprimerad och har förmodligen sänkt sin normala nivå när det gäller motsatta könet. Jag.måste.slå.till.. nu innan han repar sig för mycket (innan det är för sent...) :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
628
Senast: Piaff
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
379
Senast: sweep
·
Svar
1 014
· Visningar
55 844
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp