Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
:o :D :love:

Tack :heart

Även vi har haft problem men dessa är lösta och allt rullar på bra. Men det tog lite tid.

Det mesta går att lösa om man bara vill. Egenkontroller är bra.

Jag måste utföra egenkontroller på alla områden var fjärde vecka. Mina områden får dock cheferna kontrollera själva för det kan inte jag göra. Då hade jag fått 5 poäng av 5 möjliga varenda gång :rofl:
När städarna frågar personalen som jobbar i byggnaden om det är meningen gen att dom ska byta bindpåsarna på toaletten så undrar man ju vilken introduktion dom fått till sitt jobb. :meh:

Jag gillar folk som gillar sina jobb och därför utför det på ett bra sätt. :up:

Nattat kaniner, rensat kattlådor och ska strax titta till degen. Tror att jag lyckades rädda den med ett vattenbad, men nu får den stå i kylen över natten. Jag som bara skulle dra ihop något litet lite snabbt...

Nya tag imorgon. Hoppas det blir en bra dag. Ett bra avslut på veckan.

Hittills har allt varit pest och pina.Ovant - för jag brukar älska mitt jobb men är nere i nån form av djup svacka. Det liksom packar ihop sig med elände.

Ska på två-åringskalas imorgon. Hos trevlig familj men inte ens det känns kul.

Behöver en rejäl spark nånstans och ett kilo uppåttjack tror jag. ;)

Nya tag imorgon. Hoppas det blir en bra dag. Ett bra avslut på veckan.

Hittills har allt varit pest och pina.Ovant - för jag brukar älska mitt jobb men är nere i nån form av djup svacka. Det liksom packar ihop sig med elände.

Ska på två-åringskalas imorgon. Hos trevlig familj men inte ens det känns kul.

Behöver en rejäl spark nånstans och ett kilo uppåttjack tror jag. ;)

Pepp!!!! :banana: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
932
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
277
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 386
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
375
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka