Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit skit och kroppen gör ont på diverse ställen :down:
Lägger upp lite nyheter i butiken. Funderar om jag ska ha kvar Bank-giro eller inte i butiken, 3 av 5 gånger får jag påminna om betalning när kunder valt det :meh:

Har du någonsin haft en konversation om något roligt, sen går du på toa och när du kommer tillbaka och nämner något om det så ber personen dig att förklara vad du pratar om (?) och säger sedan att de inte tycker att det verkar roligt (när de fem minuter tidigare skrattade med).

Obekväm promenad hem i 20 minuter efteråt, där jag försökte starta konversation i början som personen inte alls hjälpte till att lyfta. Så då sket jag helt enkelt i det, jag kan lätt promenera i tystnad om nu någon helt plötsligt ska bli avig utan anledning (efter 5 minuters tystnad började helt plötsligt personen prata, och det var väl mest beskrivningar om hur man klättrar och hur bra man mår. Helt fantastiskt då jag var den som introducerade personen till klättring så självklart har jag inte någon aning :meh:. Det frågades också om jag faktist tänkt börja klättra igen den här terminen (eh jag har inte varit medbjuden än så länge, det är alltid jag som har frågat förut och i slutändan var det lättare att bara gå själv) men jag svarade att jag dansar på tisdagar och det är för dyrt att göra båda och jag går hellre till dansen. det verkade populärt :turd:).

Ska väl tilläggas att personen var nykter och jag hade druckit O_o

Senast ändrad:
Blev så glad i hjärtat när flera av min klass 8 elever uttryckte att de ville att jag skulle vara med på en viss lektion och vara med dem osv trots att jag hade slutat. Hade inte hjärta att säga nej!:love: Det är såna stunder som jag är så lycklig över mitt jobb.

Sådär, 16 nyheter uppe. Känns skönt när man får upp sånt stort lass på en gång. Ska ta en dietshake nu, sen klä mig och snart åka mot jobbet. Ska nog ta mig en värktablett också :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 985
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna