Hur vet du att @Sonic76 inte är synskadad?Det finns en viktig skillnad. Jag är synskadad, men det är inte du.
Possibly Pethead
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet du att @Sonic76 inte är synskadad?Det finns en viktig skillnad. Jag är synskadad, men det är inte du.
Possibly Pethead
Ah det hade jag ingen aning omDet finns en viktig skillnad. Jag är synskadad, men det är inte du.
Possibly Pethead
Ja, och jag har en jäkligt bra pannlampa plus reflexer på både mig och hästen.@Magiana är vuxen, det trodde jag också att du var.
Ja, och jag har en jäkligt bra pannlampa plus reflexer på både mig och hästen.
(Jag undrade först vem ditt svar var till men insåg sen att det var till en person jag ignorerat. Det är första gången jag ignorerat någon under alla mina år på Buke så jag hade inte koll på hur det funkade men jag orkar bara inte se den skrikiga texten i signaturen. Den är lika jobbig som en del annat som jag inte heller pallar, högkänslig som jag är. )
Den där lampan man hade på benet var bra med som lyste framåt och rött bakåt.Jag red typ alltid i mörkret när jag var liten. Det är inte många timmar sol i Lappland under vintern och en bra pannlampa och reflexer är ett måste.
Härligt! Här medSovmorgon till 9
Plötligt händer det lixom![]()
Intar kaffe och försöker ignorera ryggen som inte är lika glad över sovmorgonen![]()
Tydligen inte i mina föräldrars ögon. De skulle i alla fall aldrig tillåta det.@Magiana är vuxen, det trodde jag också att du var.
Läs min presentation då så får du se.Ah det hade jag ingen aning om
Har inte framkommit av de inlägg jag har läst
Varför tillåter du dina föräldrar att behandla dig som ett barn?Tydligen inte i mina föräldrars ögon. De skulle i alla fall aldrig tillåta det.
Fast jag går inte in och läser allas presentation.Läs min presentation då så får du se.
Possibly Pethead
Mina föräldrar är döda men skulle aldrig ha behandlat mig som ett barn även om jag hade haft ett handikapp.Tydligen inte i mina föräldrars ögon. De skulle i alla fall aldrig tillåta det.
Possibly Pethead