Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Magiana är vuxen, det trodde jag också att du var.
Ja, och jag har en jäkligt bra pannlampa plus reflexer på både mig och hästen.

(Jag undrade först vem ditt svar var till men insåg sen att det var till en person jag ignorerat. Det är första gången jag ignorerat någon under alla mina år på Buke så jag hade inte koll på hur det funkade men jag orkar bara inte se den skrikiga texten i signaturen. Den är lika jobbig som en del annat som jag inte heller pallar, högkänslig som jag är. )

Ja, och jag har en jäkligt bra pannlampa plus reflexer på både mig och hästen.

(Jag undrade först vem ditt svar var till men insåg sen att det var till en person jag ignorerat. Det är första gången jag ignorerat någon under alla mina år på Buke så jag hade inte koll på hur det funkade men jag orkar bara inte se den skrikiga texten i signaturen. Den är lika jobbig som en del annat som jag inte heller pallar, högkänslig som jag är. )

Jag red typ alltid i mörkret när jag var liten. Det är inte många timmar sol i Lappland under vintern och en bra pannlampa och reflexer är ett måste.

Ligger i sängen ,kickat ur maken i sängen så han får sätta i gång med frukosten samt det mkt viktiga morgonkaffet :D. Hör hur han och dottern stökar på undervåningen, mys.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 994
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår