Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min nacke/skuldra/axel har gått i vild strejkmåste väl börja träna men just nu känns det nästan värre än vad smärtan är
![]()
Jäkla kroppar att vara skröpligaI know the feeling...
Min naprapat kommer att få träningsvärk när jag kommer hem men det kan han gott ha så ont det gör när han behandlar en!![]()
Det är jy så bra nya Zelda. Listat ut hur en låser upp minnen än?Tagit allergi tablett då jag nyst konstant och allmänt rödmosig. Vet inte om det är en reaktion på thacapzolet. Trött på mediciner nu.
Allmänt lite seg då jag var i stan hos syrran igår och vi satt och spelade nya Zelda till kl 4 hehe.
Det är jy så bra nya Zelda. Listat ut hur en låser upp minnen än?
Sol o klarblå himmel ,en stund till i alla fall.Tror dom hotade oss med snöblandat senare idag.
Det hoppas jag också och dom har ju haft fel förr .Hoppas jag slipper det!
Varför måste det bli en massa tågstrul när jag sitter och försöker plugga? Tycker det är lite ohyfsat att jag faktiskt måste jobba på arbetstid![]()
Jag har inte nej. Kompisen har switchen.Har bara provspelat, dvs kommit ut i Hyrule och till en by med hästar. Bara fånga in vildhästar och försöka tämja dem är ju ett sant nöje!
Ska försöka investera i ett eget snart. Har du Nintendo switch?