Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick höra nått tråkigt nyss, snyggingen på jobbet (och typ bästa vännen jag har just nu) ska imorgon flytta till ett annat boende, typ 10 mil härifrån :( kommer bli så otroligt tomt på nätterna att inte ha nån att umgås med och prata med under rasten. Han tycker det är jävligt tråkigt också, alla hans vänner finns ju här omkring. :cry:

17362591_10155410520372448_9067972440390619034_n.jpg

Ja, gud, en rapport kommer garanterat, eftersom jag väntat sen i juli på denna dejten. :)

Jag tror jag ska på dejt på Fredag! Men jag har inte väntat sedan Juli, bara typ 10 veckor.

Men stor chans för att det blir inställt för det har inte lyckats så bra innan :rofl: Igår kom han inte ens på dansen :down:

Hoppas det går helt superbt!

Migrän. Intar medicin i liten dos och hoppas det släpper när jag kommer till jobbet sen. Har tid hos min vän massören i eftermiddag så det finns hopp om det hela :up:
Innan dess ska jag bara lyckas ta mig igenom en arbetsdag och smärtstudien utan att krevera :cautious:
Först kaffe! :p

Migrän. Intar medicin i liten dos och hoppas det släpper när jag kommer till jobbet sen. Har tid hos min vän massören i eftermiddag så det finns hopp om det hela :up:
Innan dess ska jag bara lyckas ta mig igenom en arbetsdag och smärtstudien utan att krevera :cautious:
Först kaffe! :p

Skål! Koffeindricka här ;)

Börjar vakna till efter en intensiv gårdag, mötet med miljöfolket från kommunen gick hyfsat, de försöker hjälpa oss så mycket de kan inom sina egna regler och vi behöver bara betala timkostnader istället för saftiga avgifter. :up: Sen var det utbildning i LOK och idrottonline, roligt men mycket att ta in för hjärnan.

Trött ända in i själen. Behöver mer hästtid men känner mig inte så inspirerad när det är mörkt när sambon kommer hem :(

Idag ser det iaf ut att bli fint väder så då ska jag försöka vara ute mycket :)

Ja det här är ju "priset" man får betala när man bor vid landsvägen... :(
Men vi har *peppar-peppar* bara haft en katt som dött på vägen, däremot har alla katter vi haft blivit påkörda minst en gång var :crazy: Men bara en tidigare som blivit det två gånger och kommit hem... den var en lika stor bamsing som den här :love:
Båda dom katterna jag hade förut fick sig en liten törn och dom klarade sig för vägen hela tiden då dom fick respekt för den men när lodjuret jagade ut den ena av dom så var det slut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 176
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V