Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I torsdags visade det sig att jag bara hade gjort grundkursen (eller ja både jag och en annan kvinna som var ny), vi trodde vi hade gjort vad vi skulle för vi hade bara fått en kurs är jag helt säker på.. Så idag fick vi kursen för Ludvika, jag klarade den med 100 %, men den syns inte i "deras" system som avklaradVi har också krångel med dom.
Slöar i soffan. Sista tvätten hänger i torkskåpet. Otroligt vad tvätt en liten människa, eller ja två, kan producera!
Nu blev jag supersugen på chips och affären stänger först om 30 min..Chips it is![]()
Nu blev jag supersugen på chips och affären stänger först om 30 min..Men nej, det får vara
![]()
Har du inte alltid chips hemma? Jag har inte räknat men har minst tio smaker hemma![]()
Nej
Fast säkert 5 % av dina inlägg handlar ju om chips så
![]()
Det går säkert att göra tabeller över frekventa ord för specifika användareNej
Fast säkert 5 % av dina inlägg handlar ju om chips så
![]()
Trist det är så stora påsar med chips .Äter kanske 10-15% av påsen så blir den liggande men man får se det såhär .Den blir gödning till mina jordgubbar iställetBara på helger![]()
Nej. Bara nej!Det går säkert att göra tabeller över frekventa ord för specifika användare
Undrar vilken smiley som används mest?![]()