Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matchmakear![]()
Så dåligt gjort!Verkligen kul att få tolv timmars varsel innan man måste mocka ur en bädd, speciellt när man jobbar 7-20. När man sedan säger att det inte går, då ska helt plötsligt min man tvingas göra det...?!![]()
Har en känsla det blir ett helvete då det redan är 19 grader varmt .Äta lite duscha och ge sig iväg då jag har över en timma att ta mig dit12-20 Vilket grispass!
Du är snäll du....
Samma här, kanske inte klockan 8 men innan frukost!Om någon för ett drygt år sedan hade sagt att jag skulle ge mig ut och springa 5km klockan 8 en lördagmorgon hade jag idiotförklarat denne.
Men nu har jag gjort det och det är dags att dra till stallet och få in lite hö.
Det känns som att jag sett allt värt att se på internet. Har varit utanför dörren två korta stunder sen jag kom hem från allt kaos i stallet i tisdags. Det är konstant solsken och blå himmel, men jag har ingen lust att göra något alls.
Idag ska jag iväg och kolla på en häst som står strax utanför stan. Tror inte att han är ett dugg intressant egentligen, men har sagt att jag åtminstone kan åka ut och titta på honom. Ångesten är enorm. Jag vill inte ha en ny häst, jag hade drömhästen och ville ha kvar honom.
Det känns som att jag sett allt värt att se på internet. Har varit utanför dörren två korta stunder sen jag kom hem från allt kaos i stallet i tisdags. Det är konstant solsken och blå himmel, men jag har ingen lust att göra något alls.
Idag ska jag iväg och kolla på en häst som står strax utanför stan. Tror inte att han är ett dugg intressant egentligen, men har sagt att jag åtminstone kan åka ut och titta på honom. Ångesten är enorm. Jag vill inte ha en ny häst, jag hade drömhästen och ville ha kvar honom.