R
Reykjavik
Du kan få komma och låna vår när vi ska på semester!![]()
Han skulle tröttna på mig efter fem minuter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få komma och låna vår när vi ska på semester!![]()
Det har jag, jag försöker komma ihåg dom på lördag.Haha om du har knallröda eller liknande så
Det tror jag absolut inte!
Han skulle tröttna på mig efter fem minuter![]()
Ah vad braDet har jag, jag försöker komma ihåg dom på lördag.
Det är det jag känt också. Fina att se på och väcker ett visst sug, men inte en cili-häst när det väl kommer till kritan.Är det Morgan du vill ha hade jag inte kollat på PRE. Jag är väldigt förtjust i båda raser. Men de är ju rätt olika exteriört och psykiskt.
Hoppas du hittar en ny Morgan-kompis.
För mig hjälpte det enormt när jag fick ta bort min andra halva som jag haft i 20 år att jag hade min andra. Jag kommer aldrig få samma band med honom. Men han har gett mig mycket och jag är glad över honom och älskar honom med.
Hoppas du kan hitta det med!
Sen borde en del kunna bannas från att svara i vissa trådar.Jag tycker att man ska kunna ignorera enstaka trådar. Den där "Hiss och Diss"-tråden är fullständigt livsfarlig![]()
Fast det vore ju jättemärkligt enligt mig, även om jag kan förstå varför du tycker det.Sen borde en del kunna bannas från att svara i vissa trådar.
Just nu sitter jag och dricker ett glas vin, har ätit en god skagentoast och filar lite på cv't.
Just nu sitter jag och dricker ett glas vin, har ätit en god dekonstruerad Skagen till förrätt (och en god lövbiff med kryddsmör), och filar lite på filosofin kring vad jag ska göra resten av kvällen :-)